Ik moet het gewoon vertellen!
Gisteren ben ik wezen kijken bij kennissen, met een nestje kittens. We waren al een tijdje in het rond aan het kijken omdat we deze zomervakantie als we terug zijn van vakantie er een in huis wilden.
Maargoed, het was een nestje met vier prachtige rode kittens. 2 mannetjes en twee vrouwtjes. Net anderhalve week oud, en gister hadden ze net hun oogjes open voor het eerst.
De mama is echt heel erg lief en trots. Ik kende haar ook al trouwens, want zij kwam uit een nest van andere kennissen paar jaartjes geleden.
1 kitten was al gereserveert, een mannetje. Wij gingen gewoon op ons gevoel af, en het geslacht maakte voor ons echt niks uit, en die leidde ons naar...
Mijn kleine rode prinsje, Tijger!

Trotse mama met twee van haar kleintjes!

Als hij 8 weken is, komen wij net terug van vakantie. Dus kunnen we hem meteen ophalen. Hij is dan ook al zindelijk. Hij is de lichtste van het nest trouwens, wat kleur betreft. Twee waren redelijk donker, eentje iets lichter en Tijger de allerlichtste.
Over de naam zijn we nog niet helemaal uit, wel riep mijn vader meteen "Tijger!" toen we hem vasthielden. Dus waarschijnlijk Tijger, of misschien tijger in een andere taal. (Mocht iemand nog leuke suggesties hebben voor een naam, die zijn altijd welkom!)
Zoiezo zullen jullie ongetwijfelt nog meer van hem gaan horen hier op bokt