Nelson is de Riesenschnauzer van mijn ouders. Het is een gecastreerde vent van net 2 jaar oud

Nelson had een beetje problemen, hij was niet echt opgevoed, en werd herplaatst omdat hij beet.. (dit werd ons dus maar niet verteld) Zijn bijten is omgerichte frustratie, en goed te corrigeren, optijd optreden werkt daarbij prima.
Wel heeft hij een zekere.. ''schijt-factor'' aan mannen... In het vorige gezin ging de vrouw des huizes met hem op pad, voerde hem enz.
Goed, Nellie is een schat van een beest, ik ben weg van hem! Hij is groot, stoer, beschermend maar eerlijk

Onze weg naar Dorst was half gevorderd toen de auto ermee stopte.. Deze hebben we geparkeerd op het werk van mijn vriend (vriend zijn auto ook..) En toen de hond in mijn auto.. (slik.. een seat marbella.. dan issie vol met zo'n kalf op de achterbank) En toen maar bij onze vijver bij de flat wat gespeeld

Een van de 1e keren dat Nels los ging in de 6 maanden.. En laten we zeggen.. Hij loopt niet weg, maar luistert op z'n schnauz..

onder het mom ''baas ff wachten, niet zo mauwen, ik kom straks''
goed, kijk en geniet

''zit'' *snoeeeeeep

hier vond hij ons nog boeiend

ook nodig

oh.. dat dding is van mij

ma riep hem.. en ik zat piepgeluidjes te maken

zoek de hond

goed geluisterd ma

niet bewerkt... Regendruppels op de lens en die uitgeveegd

grote stoere vent

miepmiep!

*woesh*

Ik ben trots op onze knappe kerel! Als de auto het toch weer gaat doen, dan gaan we naar de zandvlakte!