Ik werd op een gegeven moment gebeld en heb het uitgegild van blijdschap. Ze hadden misschien een hulphond voor me. Wel moest ik nog een week wachten voor ze met haar langs kwamen voor een match. En na dat bezoek was ik al helemaal verliefd. Nadeel: ik moest nog even wachten of het echt door ging. Ik moest zelf eerst 3 dagen er over nadenken en stichting hulphond ook... Gelukkig was er na 3 dagen een GO

6 tot 13 december heb ik een week training met haar gehad wat prima ging. Ze mocht gelijk op contract mee naar huis:)
Ze kan me helpen bij heel veel dingen zoals deuren en laden en kasten open maken, licht aan en uit doen, dingen oprapen van de grond en aan me geven (ook 5 cent bijvoorbeeld of de post), mijn shirt uittrekken, sokken uittrekken, broek uittrekken... Echt, wat ze zo`n hond allemaal kunnen leren...
Het is een deugniet eersteklas en ook een bommetje vol energie, maar op school ligt ze heerlijk te slapen in de klas. Ik ben echt supergelukkig met haar. Ik heb een heel stuk zelfstandigheid terug

Meet Qiki:
1.

2.

3.
4.
5.
6.

7.
8.
9. ook met Indi mee het bos in gaat super

10.
11.