Lodewijk was mijn 2e proefkonijn voor de studio, omdat hij wit is was dit een lastige opgave maar wel heel leuk om te doen. Lodewijk had zelf poses ingestudeerd dat zie je wel aan sommige foto's.
Ik vind het echt hele mooie foto's! Heerlijke hond ook Ik vind alleen je witte foto's erg overbelicht, ik weet dat dat moeilijk is, maar het is jammer. Want de poses zijn erg leuk
whahah. Die laatste is net alsof ie uit het raampje van zijn auto hangt en roep "pss, chickie!"
Door de belichting is Lodewijk op de foto's met zwarte achtergrond scherper. Vind het wel knap dat je op de foto's met witte achtergrond alsnog de scheiding ziet tussen hem en de achtergrond.
ik vind de foto's met zwarte achtergrond mooier omdat het een lichte hond is
Sosha
Geplaatst: 07-03-10 20:20
Ik vind 'm op de foto's met de witte achtergrond "knuffeliger" er uit zien, met de zwarte achtergrond meer parmant. Zou ze als eigenaar allebei wel willen denk ik.
Vind het geen studio kwaliteit, verre van, de foto's vind ik erg onscherp, en de zwart of witte achtergrond doet de hond niet mooi uitkomen. Verder het is wel leuk geprobeerd.
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-10 08:41
Ik weet niet of je ook dingen leest, maar ik ben pas begonnen met studiofotografie dus ik heb nog veel te leren. En een witte hond vind ik zoiezo heel lastig.