Eindelijk mijn nieuwe studio, dus tijd voor foto's!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(mijn oprechte excuses hihi) gabyfedde schreef:Wat een leuk ding! Mooi vind ik haar niet, maar aandoenlijk is ze zeker weten!
Ben heel benieuwd naar je studio, kan je daar wat meer over vertellen? (Mag via pb)

cute! Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Bovendien worden lichte ogen niet gewenst bij chihuahua's.
Ik vind het een mooi hondje, maar vraag me wel af of ze geen last heeft van die ogen...?
Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Ik vind het een mooi hondje, maar vraag me wel af of ze geen last heeft van die ogen...?

en waarom zou ze last hebben van haar ogen?? Limoen schreef:Equidea schreef:Ik heb zelf 2 chi's, en jouwe heeft een veel grotere snuit en steverige benen dan die van mij...?
Merle is sowieso niet gewenst bij chihuahua's in Nederland.
Ik vind haar eigelijk niet meer echt op een chihuahua lijken, haar oren sowieso niet. Die zijn heel rond. En ze lijkt ook geen stop/appelhoofd te hebben.
Hoe zwaar is ze nu? En hoe oud?
Ik vind haar heel schattig hoor, begrijp me niet verkeerd maar niet echt chihuahua
daar niet van. Haar ouders waren een stuk rastypischer dan zij. Haar zusje is ook een stuk mooier (maar geen blauwe oogjes die ik graag wilde)

de fokker was ook verbaasd hoor. Komt vaker voor, met de stamboom-chi van een vriendin van mij ook, dies ineens 4 kilo, lange snuit enz. terwijl de ouders niet zo waren haha..
ze is nu 8 maanden, en 1300 gram. echt een ukkie eigenlijk, vooral bij Alice hihi