ohw wat een prachtige baby's weer!! man wat balen dat je zo ver weg woont...
KimH
Geplaatst: 08-07-09 13:42
Oh wat leuk zijn ze, ik heb ook caafjes gehad. Helaas kan dat nu niet meer ivm moordzuchtige katten (denk ik).. Maar als ik deze foto's zie word ik er helemaal hebberig van. Vooral beertje 1 vind ik leuk!!!
KarinW86
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-09 15:10
Latruda schreef:
ohw wat een prachtige baby's weer!! man wat balen dat je zo ver weg woont...
Ja ze zijn mooi weer he .... vervoer is altijd te regelen via het caviaforum ahahahaha
Nieuwe aparte foto's Op verzoek even op de foto van beide kanten....dus ook maar even hier zetten De foto's zijn niet helemaal goed gelukt heb ze moeten bewerken vanwege dat ik de camera niet goed gesteld kreeg.. Ook hebben ze namen gekregen..
Als eerste de dames... Bo
Bindy
De mannen... Baco
Bootz
Beattle, het ventje met de vouworen
Latruda
Geplaatst: 08-07-09 19:53
I Bo!!
Lena01
Geplaatst: 08-07-09 20:09
M'n zus tipte al dat ik snel op bokt foto's moest gaan kijken, ze had de kleintjes al op het caviaforum gezien, en zei dat ik hier wel eens heel verliefd op kon worden.
En opnieuw heeft ze geen woord gelogen. Wat een prachtige kleintjes opnieuw!
Super zeg, ik verwacht ook kleine cavias, halflangharige. Hoe lang droeg jou cavia? Deze lijkt er erg lang over te doen en is ook nog niet erg dik, tenzij er maar ééntje inzit.
Super zeg, ik verwacht ook kleine cavias, halflangharige. Hoe lang droeg jou cavia? Deze lijkt er erg lang over te doen en is ook nog niet erg dik, tenzij er maar ééntje inzit.
68 dagen horen ze te dragen... mijne was 1 dagje later