We keken wat rond op internet en vonden een nestje waar nog enkele hondjes vrij waren. Helaas ging het niet door en zochten we verder.
Mijn moeder kwam een vrouw tegen die nog een witje zocht om mee te fokken, hiervoor moest wel alles kloppen bij de hond. Samen kwamen ze op een nestje uit. We volgden iedere dag het laatste nieuws op de site van fokker en raakte langzaam verliefd op de kleine bolletjes wol.
Op het laatste moment kon pas bepaald worden of de hondjes goed genoeg waren om mee te fokken omdat er nog foto's van de tanden gemaakt moesten worden. Op de dag dat ze uit het nest mochten hoorde we dus pas of we hem kregen. En... de foto's waren goed! heupjes, tanden, oortjes, alles was goed!
Uren liepen mijn moeder en ik rondjes door het huis te lopen, terwijl mijn vader en broer relaxed op de bank voetbal aan het kijken waren.
En daar was hij dan! Toen de achterklep van de auto open ging wist ik niet wat ik zag! Hij was nog kleiner, wolliger en schattiger dan ik me had voorgesteld en ik was meteen verliefd.

Inmiddels is hij bijna 2 jaar en is hij uitgegroeid tot een grote stoere reu.
Genoeg gepraat, hier de foto's:
Meet Reinout Regent van Vlerckenstyn, oftewel River
1. River een paar uur bij ons thuis.

2. Volgende ochtend lekker spelen op het veld
Omdat ik de eerste nacht naast de bench had geslapen was hij meteen erg aanhankelijk naar mij toe.

3. Ons teddybeertje

4. Na een paard dagen voelde hij zich al helemaal thuis.

5. En was de eerste duik in de vijver snel genomen!

6. Hier een paar maanden oud.

7. Samen op stap.

8. Zijn eerste keer sneeuw.

9. En modder!!

10. River 1 jaar

11. Sta ik er zo goed op baas..??

12. Heerlijk spelen in het bos.

13. Mijn maatje

14. Hij heet niet voor niets River natuurlijk

15. River bijna 2. Wat een verschil he?!

Phoepoe hele opgave om maar 15 foto's te posten...
Wat vinden jullie van ons wit monster??