Moeders kreeg het vandaag weer op haar heupen. Ciske's nobele onderkomen was "vies" en "smerig" dus er moest iets nieuws voor in de plaats komen.
Ik dus weer aan de slag gegaan, en ik was in een goede bui ervoor! Er is dit keer echt iets super leuks uitgekomen, Cis is er helemaal gelukkig mee.

Hier zijn overigens 3 eerdere topics van hem:
[BB-ITP] Ciske in zijn stalletje
[BB-ITP] Ciske viert dierendag op stand.
[BB-ITP] Dagboek van Ciske de Rat!
(Sorry voor de kleine foto's, ze zijn met m'n mobiel gemaakt, kwaliteit is wel goed, dus hopelijk veel plezier met kijken.)
Het thema is een "legerbasis."
I proudly present: Kamp Ciske!

En wat woont daar dan? Nou dit heerschap hier:
"Euh, bedoel je mij? Echt?"

"Zal ik dan maar een rondleidingtje geven? Kom, gaan we."

"Nou hier woon ik dus zo'n beetje. Wc, rommeltjeskamer, eetkamer, overloop en mijn slaapkamer/eetkamer. Ja aan die laatste twee besteed ik de meeste tijd, dus het is handig als dat dicht bij elkaar ligt."

"Kijk, over dit ding wil ik dus nog wat meer uitleg geven... Zo kan ik makkelijk naar boven lopen. Ik ren echt zo naar boven, knap hé, voor een opaatje van 2,5?"

"Zie je? Ik ben zo naar boven gerend."

"En hier heb ik dus een mooie buis, kan ik echt doorheen lopen. (Maar dat vind ik nog een beetje spannend hoor.)"

"Zo, die buis leid dus naar mijn uitkijktoren. Kan ik alles goed zien."

"Over goed zien gesproken, mischien willen jullie nog wat meer van mij zien? Baas heeft een hele fotosessie gedaan met mij. Ik was namelijk aan het wandelen, en moest even poepen. Dus ik moest toch stilzitten, kon zij mooi even flits flits doen."

"Kijk, zo zat ik dus. Mooie kleur op de achtergrond hé?"

"Maar ik kan nog wel wat leuker kijken hoor."

"Baas, niet die flits zo fel, doet zeer aan me oogies..."

"Kan wel lief kijken hoor!"

"Alleen nu ben ik een beetje moe..."

"Dus ik ga lekker een dutje doen, oké? Tot de volgende keer, dagdag en weltrusten!"

Heel erg bedankt voor het kijken! Laat je een berichtje voor die knappe Ciske achter?