Hier zijn onze Pop en onze Panda weer eens. Ze zijn nu zo'n beetje hun fluffige kittenvachtje kwijt, en Panda is zelf al een beetje een dikkerdje aan het worden. Nouja, in vergelijking met Pop dan, want da's nog echt een dunnie! Ik heb ze laatst weer gewogen en het verschil was toch echt wel duidelijk. Pop is altijd wat kleiner en dunner geweest dan Pan, maar nu ze apart worden gevoerd (Panda op de gang, Pop in de kamer) merk ik dat Panda veel meer schrokt en waarschijnlijk dus altijd wat van d'r zusje haar eten heeft gegapt. Arme Pop

Mijn meisjes zijn op 1 december 7 maanden oud geworden en zijn al echte dametjes aan het worden. Nog steeds zijn ze superknuffelig en kletserig, echt perfecte poezels. Ik ben nog steeds helemaal verliefd op ze

(vriendje trouwens ook

1) Pop kan nog steeds heel goed mooizitten!

2) Panda ook, maar er glipt toch een grote gaap tussendoor

3) Pop had daarstraks de gekke vijf minuten. Ging als een malle onder de stoelen doorschuiven

En... schuif!
4) En laat je buikje zien!

5) Dit alles op je allerschattigst natuurlijk (duh!)

6) Panda denkt ondertussen: 'Da's echt niet mijn zus'

7) Ik moest even met de katten poseren voor een 'shoot' in mijn witte jas; Panda had geen zin meer. Hier zie je goed hoe groot ze eigenlijk al is! Panda: 'Hmmmpf!'

Ook Pop moest eraan geloven, maar die hield het op een gegeven moment ook voor gezien.
En deze is niet helemaal scherp, maar als ze net wakker worden kijken ze als een stel debielen

8) Hier is Panda ook net wakker. Vriendje moest ook op de foto

9) Pootjes

10) Met een beetje fantasie en een spotje is Panda een eeeevil kitty

11) En zo zitten ze erbij als het vrouwtje aan het koken is, ze houden me dan de hele tijd gezelschap

Andere Pop en Panda-topics:
[BB-ITP] Eindelijk hier: Panda en Poppy (kittens, 8 weken oud)
[BB-ITP] Poppy en Panda - monstertjes in disguise
[BB-ITP] Pop en Panda - schattigheid in tweevoud
Zwartwitje @ [BB-ITP] Pop en Panda - niet alleen rooie katers...
Dankjewel voor het kijken, laat je een berichtje achter?