Ik zit ziek thuis, dus een mooie gelegenheid om weer eens wat plaatjes te maken

Nasty is een kruising Siamees. Waarschijnlijk. Ik heb haar 5 jaar geleden uit het asiel gehaald. Nasty heeft een hersenbeschadiging waardoor ze een slecht evenwicht heeft, alleen een korte termijn geheugen en weinig ziet. Als ze last heeft van stress dan krijgt ze epileptische aanvallen. Gelukkig is de laatste alweer 3 jaar geleden. Ze kan haar koppie niet normaal omhoog houden waardoor ze eigenlijk altijd naar beneden kijkt. Ze is een echte allemansvriend, zolang ze maar heerlijk kan kroelen en eten krijgt. Ze doet haar naam dus geen eer aan. Daarnaast is ze hartstikke scheel, dus onmogelijk om haar normaal op de foto te zetten. Op deze foto's is ze dus echt Nasty

Solo is een 1,5 jarige je-weet-wel-kater. Een zwart monster met energie teveel

Hij is bang van alles wat hij niet kent en doet in paniek af en toe hele rare dingen. Gaat alles zijn gangetje is hij ontzettend speels en aanhankelijk. Hij is echt mijn maatje.
Beide katten vertellen me van alles. Complete gesprekken worden er de hele dag door gevoerd

Wat wil je met een kruising siamees? En Solo verdenk ik er van toch ook ergens siamezenbloed te bezitten

Genoeg tekst, hier de foto's!!