Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armani88 schreef:wat doet iedereen moeilijk, wat denk je dat ze haar hond elke dag laat springen :S
leuk hondje hoor !! kan ook goed springen haha
maudy_89 schreef:leuke hond, en jammer weer van bokt.
Wuis schreef:@ de verwijderde reactie van Mandy_89:
Ze bedoelt dat het jammer is dat er zulke acties worden uitgevoerd.
maudy_89 schreef:jammer dat er weer 1 een topic meer gezeurd word over jullie onderwerp dan dat het meisje leuke reacties krijgt, 1 keer iemand wijzen op zijn of haar fouten is wel genoeg lijkt me.
maudy_89 schreef:jammer dat er weer 1 een topic meer gezeurd word over jullie onderwerp dan dat het meisje leuke reacties krijgt, 1 keer iemand wijzen op zijn of haar fouten is wel genoeg lijkt me.
Wuis schreef:maudy_89 schreef:jammer dat er weer 1 een topic meer gezeurd word over jullie onderwerp dan dat het meisje leuke reacties krijgt, 1 keer iemand wijzen op zijn of haar fouten is wel genoeg lijkt me.
Nou nee, dat lijkt me hier niet genoeg, aangezien de TS aangeeft gewoon door te gaan.
Sorry, maar daar gaan mijn nekharen als dierenliefhebber van overeind staan. Die van jou dus waarschijnlijk niet, helaas.
Beter een keer te vaak waarschuwen, dan te weinig.
Wuis schreef:maudy_89 schreef:jammer dat er weer 1 een topic meer gezeurd word over jullie onderwerp dan dat het meisje leuke reacties krijgt, 1 keer iemand wijzen op zijn of haar fouten is wel genoeg lijkt me.
Nou nee, dat lijkt me hier niet genoeg, aangezien de TS aangeeft gewoon door te gaan.
Sorry, maar daar gaan mijn nekharen als dierenliefhebber van overeind staan. Die van jou dus waarschijnlijk niet, helaas.
silvana schreef:De hond hoeft maar 1 maal flink verkeerd uit te schuiven op de gladde vloer terwijl ze springt en de kruisbanden liggen er uit.Dan heb ik het nog niet eens over een luxatie van haar heupen ed.
Maar goed het is hun hond en als ze het zo graag met hun hond willen omgaan valt er weinig te zeggen.
Persoonlijk zou ik eerst een goede gehoorzaamheidscurses doen want zonder dat kan je geen agillity of flybal doen.
silvana schreef:Persoonlijk zou ik eerst een goede gehoorzaamheidscurses doen want zonder dat kan je geen agillity of flybal doen.