Ohhhh wat een griezels zijn het toch die spinnen. Wij hadden vorig jaar ook een enorm dikke spin op onze muur lopen. Mijn hond ging er naar kijken en de spin sprong uiteen in honderden kleine spinnetjes en een niet al te grote moeder. Mijn hele muur zat onder die mini spinnetjes, bah, niet mijn ding.....We hebben de muur met de stofzuiger schoongemaakt en de stofzuiger gelijk geleegd en buiten neer gezet.
Oh bah! Ik had haar echt geen seconde langer laten leven of was zelf mijn huis uitgevlucht. Ik heb letterlijk het kippenvel op mijn armen staan van dit topic. Doe mij die 20 muggen dan maar.
Nou ik heb ook een leuke! Ik deed net de deur van de wasmachine open, en wat zag ik? Ook zo'n exemplaar! Wel heel schoon, haha!! Wel sneu, het zal vast geen prettige ervaring voor het beestje zijn geweest.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 23:30
Hij was wel dood neem ik aan ??
Lizz
Geplaatst: 13-06-11 23:40
Ik weet dat er in onze beneden hal achter het oud-papier ook een spin zit, zat ook een kleiner doodexemplaar bij... Dacht dus eigenlijk dat moeders haar echtgenoot op had gegeten, maar in dit topic leer ik weer bij Zal wel concurrentie zijn geweest...
Ik had er laatst een in mijn bed lopen, en uiteraard als je je dan rot schrikt schiet die ergens heen waar je het niet meer vind. Alle lakens eraf, schudden, er weer op.... vriendje was er niet, brrr. Heb de spin niet meer gevonden en moest toch echt slapen, heb wel 20 keer het licht weer aan gedaan om te kijken of hij me niet toevallig aan zat te kijken met zijn 8 oogjes...
En juist nu zweeft er een stik irritante mug rond mijn hoofd en waar is hij dan??? Nergens te bekennen uiteraard!
Mijn hemel!!! Wat een vreselijk beest en het idee dat het zich nog menigvuldigt vind ik nog afgreiselijker!!
Daar is bij mij geen cursus tegenopgewassen hoor! Dan moet je me echt platspuiten!
Gelukkig heb ik alles hermetisch afgesloten met horren, knappe spin die binnen komt!
Brrrrrr....
Pluizebolpum
Geplaatst: 14-06-11 00:47
Is jaloers (zie onderschrift, vooral niet klikken als je bang voor spinnen bent). Wil ook zo'n snoezig familietafereeltje om te fotograferen...Vind al die ieniemienie spinnetjes zó schattig.
Toch netjes, darwin, dat je ze gewoon buiten hebt gezet ipv dood te maken.
nine1987
Geplaatst: 14-06-11 07:41
Twiggy2008 schreef:
Ze komen spinnen niet verdelgen. Ze zijn nl beschermd.
Dan zoek ik net zo lang tot ik ene vond die dat wel doet..