Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
monique4

Berichten: 1563
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: venlo

Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 17:19

Zondag 26 juni hadden we een fotoshoot van onze lab AJ.
Mijn dochter Megan had deze shoot kado gekregen van http://www.robinshorsepictures.nl (_RobinA_ @bokt) omdat Megan het sponsor meisje is van Robin :D
De shoot was erg leuk en AJ had lol voor 10, de fotografe wou eerst foto`s maken waar AJ droog was, maar ik geloof dat er net 2 droogfoto`s gemaakt zijn, voordat AJ een poeltje in de gaten kreeg waar hij gelijk in ging :') als een echte lab zijnde :Y)
Ook rende hij in zijn enthousiasme de fotografe om, die een mooie duikeling maakte en haar fototoestel nog kon redden om hem omhoog te houden tijdens de val, pfieuwww.
Stil zitten was in het begin nog wat moeilijk, dus hebben we hem maar eerst laten rennen en spelen in het water en met andere honden, na een tijdje was hij een volleerd fotomodel en dat is zeker aan de prachtige foto`s te zien.
Nu nog keuzes gaan maken..welke foto`s het mooiste zijn.

AJ is een zwarte labrador van nu 11 maandjes jong, hij is met een speciale reden bij ons in huis gekomen..

Mijn man en vader van mijn kids (toen Sean 14 jaar en Megan 11 jaar) is in maart 2010 plotseling gestorven..
Mijn dochter Megan kon al haar verdriet kwijt bij haar geliefde pony, waar ze hart en ziel bij heeft uitgestort.
Mijn zoon Sean is niet met het paarden virus besmet en raakte wat in een depressie, hij sloot zich steeds meer in zijn kamer op en zijn wereld bestond alleen nog maar uit school en zijn playstation 3, ook het alleen zijn vond hij erg moeilijk en voelde zich niet veilig meer in huis.

Na een gesprek te hebben gehad met mijn zoon dat dit niet gezond meer was, kwamen we tot de conclusie dat hij graag een hond had als maatje.
Hierdoor ben ik op internet gaan zoeken over het hoe en wat, daarbij uitkomende bij de Hurkse Hoeve in Erp.
Na telefonisch contact te hebben gehad met de eigenaar, zijn we gaan kijken naar een nestje labradoortjes, die op dat moment 8 weken waren.
Gelijk waren Sean en Megan verlieft op de pup die op hun af gelopen kwam....AJ :D
Op 4 oktober kwam hij bij ons thuis, voelde zich al gelijk op zijn gemak en was een pup uit het boekje, snel zindelijk en blaffen komt niet in zijn woordenboek voor.

Sean is met AJ toen hij 12 weken was naar de puppy klas gegaan, in januari werd de beginners gehoorzaamheids cursus gedaan waar AJ als 4e v/d 10 geplaatste geslaagde stond, ook de gevorderde gehoorzaamheids cursus werd gedaan, ook daar weer 4e beste *\o/* dus trots waren we op onze AJ en Sean, als jongste hond het zo goed doen.
In september willen ze behendigheid gaan doen, omdat AJ nog geen jaar is, mag hij dit nog niet gaan doen ivm de groei.

Maar genoeg gepraat, hier de foto`s, geniet en een berichtje zou ik erg leuk vinden :D
Linkjes zijn zeker ook de moeite waard.

Afbeelding
Ons gezinnetje samen

Afbeelding
Met Sean

Afbeelding
Met Megan

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FLD6T3IF.jpg

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EAU4J8WM.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AJ als konijntje :') :')

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BVALDYIN.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YCSGB3MC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6OSTUCL3.jpg

Afbeelding

Zira1994

Berichten: 1238
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:20

ahh wat een super leuke foto's ook die high 5 met je kinderen

shera
Berichten: 2873
Geregistreerd: 17-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:26

Wat een prachtige foto's!! Die high five <3
Monique Megan en Sean, diep respect heb ik voor jullie :j
En A.J is een super gave hond!

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:27

wat een prachtige foto's, erg mooie hond.
En wat heeft megan ontzettend mooi haar zeg <3

pietsie
Berichten: 980
Geregistreerd: 27-02-08

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:51

Monique , ik had al een voorproefje gezien maar WAT een mooie foto's en mooie kinderen heb je en niet alleen aan de buitenkant !!
Fijn at AJ een plaatsje in jullie gezin kan opvangen , vervangen kan nooit maar jullie doen het TOP

Kosta

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:52

Ooohhhh Monique, ik zit weer even een potje te janken om je verhaal. Ik ken het al, maar wat doe je het toch geweldig met je kids, ik heb zoveel respect voor je.

Wat een mooi gezinnetje is het toch met die knappe AJ er ook nog bij <3 <3 <3

Ik vind die foto van AJ als konijn geweldig :D

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:55

Wat een ontzettende mooie foto's! De band tussen de hond en de rest is duidelijk te zien!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:01

Tsja wat mot ich heej *sh*t moet in het Nederlands natuurlijk wel zo makkelijk, haha*

Ja wat moet ik hier nou weer op zeggen, sprakeloos en respect voor jullie vieren! De foto's zijn (weer) prachtig geworden, wat een mooie herinnering en kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen is. Die eerste foto spreekt boekdelen, heel mooi. Maar Megan mennn ik ben jaloers op je haren, net zo'n zeemeermin :D

djoeka

Berichten: 1366
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:26

Och Monique ik moest ook weer even slikken bij je verhaal...!!!

De foto's zijn werkelijk meer dan prachtig geworden, je kids boffen maar met zo'n moeder.
AJ is <3

avaluna

Berichten: 4429
Geregistreerd: 02-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:11

Hier ook weer even slikken ;( ... :(:) :(:)
Fijn dat jullie AJ hebben, die gaat trouwens als een speer met Sean, ze gaan vast heel veel plezier hebben bij behendigheid :j .

Wat een supermooie foto's <3 <3 , .
Altijd lastig droge lab willen fotograferen met water in de buurt :') .
De foto's laten echt de band zien tussen jullie en het haar van Megan is prachtig <3 .

monique4

Berichten: 1563
Geregistreerd: 21-03-07
Woonplaats: venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 21:52

Dank jullie wel allemaal :D

Ik heb nog foto`s van AJ als pup.
Zo kwam hij bij ons thuis als pup van 8 weken. <3
Afbeelding

Afbeelding

Tillen gaat nu niet zo makkelijk meer :')

Brittol

Berichten: 5499
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:01

Leeeuk! Lijkt echt zoveel op die van ons! :D
Echt een mooie hond! :j

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:06

Wauw! Wat een knap hondje zeg :D!

En wat heeft je dochter práchtig haar! Normaal houd ik niet van rood haar maar het staat haar heel goed! En ook een hele mooie volle bos! Om trots op te zijn

_Megann

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 22:41

Aaaah wat issie toch schattig <3 <3
het was echt kei leuk met de shoot hè Robin? :D

Bedankt allemaal over de complimentjes over mijn haren :o
wat me eigenlijk opvalt, is dat er altijd als Mam een topic maakt na een shoot mensen mijn haren mooi vinden :D .

RoughRebel

Berichten: 1425
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:13

Je haren ZIJN ook mooi, Megan :D

Wat een heerlijke foto's! Fijn om op jullie gezichten een vrolijke lach te zien is.
Jullie zijn een stel kanjers! <3

En AJ? Wat een topper! :+:

En complimenten aan de fotograaf! Je hebt deze kanjers geweldig weten vast te leggen! +:)+

Yannicke

Berichten: 7699
Geregistreerd: 07-11-05

Re: Fotoshoot van AJ (labrador) 11 maanden oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:16

Kort maar krachtig, wat een heerlijke foto's Monique!