Zo, da's inderdaad een mooie! Misschien heb ik eerdere topics gemist maareh... Hoe heetie? Hoe oud issie? Oftewel: kun je wat meer over 'm vertellen?
Maaaike
Geplaatst: 14-02-10 19:53
PW, hij is erg mooi!! Leuk om nu de foto's van hem te zien!!
Pollewoppy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-10 19:58
Sientje: Dit is zijn eerste topic, je hebt dus niks gemist. Hij komt uit het asiel en is nog maar pas bij ons. Helaas weten we nog niet of hij kan blijven, vandaar dat ik zijn naam er liever niet bij zet. Ik wilde hem wel graag op de foto zetten, heb een nieuwe camera en ik vind hem gewoon erg mooi
Ik baal er ook vreselijk van. Had hem graag een kans gegeven, maar in een relatie moet je er allebei achter staan en mijn vriend heeft zijn keuze al gemaakt...
Loiz
Geplaatst: 14-02-10 20:21
Inderdaad zonde, hij ziet er op de foto's zo vriendelijk uit. Maarja, dominantie is een moeilijk probleem, is er geen mogelijkheid dat je 'm gewoon altijd vast laat lopen? Of z'n uitrol-lijn? Of een muilkorf als ie los gaat. Wat ik me trouwens wel afvraag, waarom geen slipketting oid als je schrijft dat je 'm nauwelijks houd?
Dan is dat uitvallen naar andere honden toch ook goed te verklaren, hij heeft het gewoon nooit geleerd om op een goede manier ermee kennis te maken, misschien een keer aangevallen, en dan is het a whole lot veiliger er meteen bovenop te duiken, en ze goed bang te maken, dan is hijzelf iig niet de pineut.....
Ja precies, ik denk dat het zoiets is. In ieder geval uit onzekerheid, dat is me inmiddels wel duidelijk. Het lijkt een held buiten, maar dan wel één op sokken
Dimo is ook een held op sokken, je lacht je dood, die blaft hard, an als een onbekende hond dan aangeeft dat ie echt niet gediend is van zo een grote mond, rent Dimo hard weg, en gaat hij achter mij schuilen Maar toen hij samen was met Igor, durfden ze wel samen een enge Labrador weg te jagen we zijn heus stoer