Het is niet te geloven, maar Pop en Panda zijn vandaag alweer 1 jaar oud. Wat gaat de tijd toch snel.. een jaar geleden werden ze onder een struik geboren, samen met mamapoes en vier broertjes en zusjes naar het asiel gebracht en acht weken later stonden mijn vriend en ik (alias de Baas en het Vrouwtje) op de stoep. Inmiddels zijn ze een stuk groter geworden, maar nog steeds even lief en zacht. Ze houden van knuffelen en luieren, maar ook van lekkers; Panda houdt het als het om tussendoortjes gaat het liefst bij kaas, vis of kip; Pop is daarentegen te porren voor de gekste dingen zoals komkommer en doperwtjes

Pop en Panda zijn in januari gesteriliseerd en alle enge verhalen ten spijt zijn ze nog steeds heel mooi slank en houden ze nog van elkaar

Het zijn trouwens wel echt van die miepige meisjespoesjes als het om stoere dingen gaat, hoor. Af en toe mogen ze de voordeur uit, dan wandelen ze een stukje maar van de eerste de beste buurvrouw die langsloopt schrikken ze zich een hoedje en vluchten ze naar binnen. Ook houden ze niet van viezigheid aan hun pootjes

Het jammere van opgroeiende poesjes is wel dat ze nu dus voor het eerst verharen, en pfoe, de stofzuiger draait overuren.

1 - I loooove my sis

2 - Links Panda, rechts Pop.

3 - Wat een lekker lui dagje...

4 - ...echt zo'n dag om zo lang mogelijk voor pampus te blijven liggen.

5 - Dat schapenvachtje lag altijd op de rugleuning van de bank, maar omdat ze er altijd op lagen is het inmiddels niet mooi meer en ligt het tegenwoordig boven op de krabpaal

6 - Wat is er beter dan een zus die goed voor je zorgt?

7 - En die de wacht houdt terwijl je in slaap valt

8 - Verder lijken we helemaal niet op elkaar, hoor

9 - Hee, een van de 100 buurpoezels loopt voor het raam langs.

10 - Koninginnetjes van de krabpaal

11 - Maar is er nu echt niets vrolijkers op tv, vrouwtje..?

Zo, en nu moet ik een verjaardagsmaaltijdje van kabeljauw gaan klaarmaken

Bedankt voor het kijken, laat je ook een verjaardagsberichtje achter?

Andere topics van Pop en Panda:
[BB-ITP] Eindelijk hier: Panda en Poppy (kittens, 8 weken oud)
[BB-ITP] Poppy en Panda - monstertjes in disguise
[BB-ITP] Pop en Panda - schattigheid in tweevoud
[BB-ITP] Pop en Panda - niet alleen rooie katers...
[BB-ITP] Pop en Panda - grappigerds, gekkies en geniepigerds