In de hoofdrol zijn Bernie, hangoor voedster ongeveer 1,5 jaar oud, en Blitz, wildkleur gecastreerde man uit de opvang (http://www.bunnybin.nl

Afgelopen zomer waren we er klaar voor, mijn vriend zou een hok bouwen voor twee konijnen. Dit werd een aardig project omdat konijnen helemaal niet passen in de meeste standaard hokken die aangeboden worden. Maar na een zomer klussen stond hij er! Een hok van twee meter breed, twee meter hoog en een meter diep! Het hok is verdeeld in drie verdiepingen, onderin voor- en achterkant van gaas op de stenen (fijn voor de nagels

Ze zijn beide erg zindelijk en doen dan ook netjes hun behoeftes in de kattenbakken die ik erin heb staan, verder hebben ze een aardig assortiment speeltjes en knuffels

Dit is het hok geworden:

Om toch lekker bezig te blijven en het hok nog verder uit te bouwen hebben we er deze winter een ren aangebouwd:

Eerst alle zijkanten bedekt met gaas en ook de onderkant is gaas. Dit was zeker nodig omdat Blitz in de opvang al bekend stond om zijn ontsnap escapades

En hier de andere hoofdrolspelers!
Meet Blitz:

Héél voorbeeldig:

Maar hou hem in de gaten!!

Rara waar ben ik?

Bernie is meer bezig met de inrichting, dan moeten de kussens boven en dan moeten ze weer naar beneden

Blitz biedt in ieder geval geen helpende hand:

Best lastig nog!

De tunnel is echter ook een hele fijne ligplaats

En we passen echt prima in dit mandje:

Samen hebben we het ook goed naar ons zin:

En we eten heel fijn samen

Leuk dat je dit topic even bekeken hebt!
Groeten van Blitz

En van Bernie