Wij zijn vandaag gaan kijken voor een nieuw vriendje voor Mimy, omdat haar zusje/maatje in April is gestorven en nu wel al een hele tijd alleen stond.
Dus: Met Mimy 40 km rijden naar een konijnen/dierenhulpcentrum en daar werdze gekoppeld.
We konden kiezen tussen een oudere van 10 jaar en een jongere van 5 jaar, ik wou graag die van 5. Chap, heet hij.
Ze zijn bij elkaar gezet en konden goed met elkaar opschieten.

Champ hebben we meegenomen naar huis.
Een foto van de eerste paar minuten samen in de tuin. Champ is steeds links en Mimy steeds rechts.

Champ van dichtbij. Hij lijkt erg dik, maar dat is eigenlijk loshangend vel. Hij was eerst wel dik zeiden ze in het centrum maar is toen bij hun heel veel afgevallen, maar hij zou nog een heeel klein beetje gewicht kunnen verliezen.

Hij is nu alles een beetje aan het verkennen en zo.
Ook heeft de mevrouw die Mimy in het begin heeft bekeken ontdekt dat Mimy een kale buik heeft, dit hoort niet.
Mimy heeft waarschijnlijk meiten (schrijf je dat zo?) en heeft daar voor dan een injectiespuitje gekregen. We moeten ook over een paar weken nog eens speciale druppels in haar nek doen en als het goed is zijn te dan weg

Ik hoop dat jullie deze dikkiedik net zo leuk vinden als ik!
Laten jullie ook een leuke reactie achter?
Doei!