Hippisch Hengelo Moorland Dressuurdag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antoinette

Hippisch Hengelo Moorland Dressuurdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 21:03

Afgelopen dinsdag ben ik helemaal naar Hengelo gereden om bij Hippisch Hengelo de Moorland Dressuurdag te fotograferen.
Deze dressuurdagen die op meerdere evenementen per jaar gehouden worden zijn een mooi initiatief van Moorlandbv oa ook sponsors van Edward Gal.

De in mijn ogen terechte winnaar van het ZZ-licht: Hans Peter Minderhoud met Freebird Uchelli T
Afbeelding

Derde in het ZZ-licht en een eervolle vermelding: Diederik van Silfhout met de zeer ruige Davidoff
Afbeelding

Afbeelding

Hans Peter Minderhoud met de goedgekeurde hengst Tango
Afbeelding

De tweede plaats in het ZZ-Zwaar was voor Lotje Schoots met Torricelli
Afbeelding

Nogmaals Diederik van Silfhout ditmaal met de goedgekeurde hengst Special D
Afbeelding

Marlies van Baalen met BMC Phoebe reed ijzersterk deze dressuurdag
Afbeelding

Maar niet alleen Marlies, ook haar tante Marjan Dorresteijn liet een hele fijne proef zien met de mooie merrie Remus Donna
Afbeelding

Deze dag was mede mogelijk gemaakt door de volgende amazone: Tosca Visser. Hier met Opportunity
Afbeelding

Een oud bekende voor veel Nederlanders Courtney King met de schitterende hengst Idocus
Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk mag ook de winnaar van de Grand Prix én topvererver Jazz niet in dit rijtje ontbreken
Afbeelding

Edward Gal zette met één van de Moorland-paarden (Moorland Westwood) de prix st. george op zijn naam
Afbeelding

Afbeelding

Let op! Alle foto's © Equestrian Photo. Verveelvoudigen, openbaar maken of opslaan zonder toestemming van de fotografe is niet toegestaan.

Meer foto's zijn te bezichtingen op http://www.equestrianphoto.nl

Kimble

Re: Hippisch Hengelo Moorland Dressuurdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:40

Ziet er weer super uit!
Hoe was het licht dit jaar?

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:50

Wat een super mooie foto's zeg!! Heel scherp.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 00:41

Prachtige foto's en de foto van Diederik vind ik wel erg apart zo met die lichtjes en de kleuren toppie hoor..
Jammer alleen dat er weinig publiek was zo te zien, of zat alles op een tribune?
Ps Tosca heeft ook een gaaf paard, wat een koppie, alleen het koppie van haar kijkt iets minder Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 10:35

Prachtige foto's weer Antoinette!!
ZIet er erg gaaf uit weer!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:02

Prachtige foto's! Super die sfeer weergegeven.
Leuke geconcentreerde koppies ook. Haha!

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:12

Wat kan jij mooie foto's maken zeg, echt super !!! moet wel lachen om de mond van Edward Gal

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 17:56

Hai, weer mooie foto's Haha! En de kleuren komen echt heel goed door Haha!

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:57

Prachtige foto's! Hans-Peter staat er erg leuk op. Ja

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:24

jeetje wat een prachtige paarden allemaal .. Alleen de laatste licht het nou aan mij ik vind het helemaal geen fijn dier om te zien sorry.. maar wat een pracht plaatjes zegg!!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 22:38

Kimble schreef:
Ziet er weer super uit!
Hoe was het licht dit jaar?

Tnx!
Het licht was ongeveer hetzelfde als vorig jaar, veel verschillende soorten door elkaar heen, dus moeilijk qua witbalans.
Daarnaast leek de ring dit keer verder van de zijkant af.

Kajanus schreef:
Prachtige foto's en de foto van Diederik vind ik wel erg apart zo met die lichtjes en de kleuren toppie hoor..
Jammer alleen dat er weinig publiek was zo te zien, of zat alles op een tribune?
Ps Tosca heeft ook een gaaf paard, wat een koppie, alleen het koppie van haar kijkt iets minder Haha!

Dank je!
Ik zat een paar meter voor de tribune uit en naar de vip-kant te fotograferen. Maar aan beide kanten zat erg weinig publiek, jammer hoor. En dat terwijl de toegang gratis was. Alleen aan het einde van de middag/begin avond begon het nog een beetje te lopen...beetje.

Idd...paard van Tosca heeft een erg aansprekend hoofd én hals, maar wat je zegt; jammer hoe zij kijkt op de foto Bloos

knolle_krack schreef:
jeetje wat een prachtige paarden allemaal .. Alleen de laatste licht het nou aan mij ik vind het helemaal geen fijn dier om te zien sorry.. maar wat een pracht plaatjes zegg!!

Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens. Ik vond Westwood ook niet het meest aansprekende paard en had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij zou winnen. MAAR ik heb niet alle combinaties gezien en als ik aan het fotograferen ben kan ik ook de proeven niet echt beoordelen.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 06:34

haha wat leuk ik heb je wel zien zitten ik zat pal achter je op de bune. en het was idd erg rustig, maar dat is over het algemeen wel bekend over het hippies hengelo. het gaat daar meer om het springen. ik vond het trouwens ook wel jammer dat westwood er was, ik meende dat ik in de startlijst zag staan dat totilas zou komen allleen deze bleek er een paar dagen later niet meer in te staan, best wel vreemd.

ik was trouwens wel nieuwschierig naar de foto's je was er zo mee aan het klikken, hahah, mja dan het je vaak wel het geluk dat de beweging die je wilt hebben er wel tussen staat.
ik vind ze in ieder geval mooi geworden