Deze was echt zoooooooooo schattig!!

*jippie*

Dit vond ik zelf een heel mooi veulen

Speleeee

Groetjes!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Vond dat er tussen de paardenmaat veel leuks en moois tussen zat, maar ook redelijk veel fokmerries in barre conditie hoor, dikke vette hangbuik en een súuuper doorgezakte rug, daarbij nog eens een afgevroten rattenstaartje. Wel jammer, dat doet wel afbreuk in zo'n ring, maarja, vaak ging het dan om het veulen he

Was leuk!

geweldig! Leuke foto's! Neonlight schreef:Nummer 304 is het halfzusje van Don Pedro. Hele mooie foto! Is van een vriendin van Mirgino op bokt, weet niet of de eigenaresse ook op Bokt zit. Veulen is kampioen geworden, was een heel goed veulen. Ik was degene die met de merrie liep.
ik was trouwens het buurmeisje wat er bij was
Erg mooi veulen, als je naar de merrie kijkt zie je duidelijk veel verbetering. Niet dat het een slechte merrie is, absoluut niet; ze heeft wel een aantal pluspunten in haar bouw voor zover ik het kan zien. Maar het veulen is gewoon een gigantische veredeling van haar. En dat is onder andere een belangrijk punt in het fokprogramma; de voorgaande generatie verbeteren. Duidelijk erg goed gelukt! Mijn complimenten.