Normaal was dit in Ermelo maar dit jaar op deze super locatie.
Wat een plezier hebben we weer gehad met onze "Blondjes".
Wat kon je doen dit weekend?
Dressuur
Springen
Bestgaand
Voetbal
Mennen
(M)Endurence
Kinderdorp
Clinics
en nog veel meer.
Zelf heb ik ook aan een paar onderdelen mee gedaan.
Paspoortje Mando:
Ruin
27-02-2002
Eigenwijs, altijd vrolijk en vind zichzelf vooral lollig.
Kijk en geniet mee van dit weekend.
We begonnen al met oefenen voordat we naar Kootwijkerbroek gingen want we deden mee aan paardenvoetbal.
1:

Vrijdags zijn mijn vriendin en ik al vertrokken vanuit Friesland via Almere (om de kleine van mijn vriendin weg te brengen) naar Kootwijkerbroek.
Daar hadden we met Jodie afgesproken die ook mee zou gaan rondje Veluwe.
(zie maar eens 3 koppies op een foto te krijgen)

2:

3:

Op zaterdag vroeg uit de veren want mijn vriendin zou Z2 starten en was als eerste aan de beurt dus om half 7 zaten we te ontbijten.
Zelf mocht ik om 11.45 starten 2x M2 proeven
4:

5:

Eigenlijk zou ik nog springen met Mando maar ik kwam een beetje in tijdsnood dus dat heb ik afgemeld... je kan niet alles hebben.
Daarna gingen we voetballen.
Wij waren team Blauw.
Je speelde 3 potjes en de 2 beste tegen elkaar in de finale.
Daar hebben we in gespeeld tegen Team Oranje die ook gewonnen hebben.
Hartstikke leuk en vooral omdat iedereen blij is voor elkaar omdat we allemaal plezier hebben.
6:

7:

8:

Aan het einde van de dag hebben we dan natuurlijk de Parade.
Dat is echt wel het sluitstuk van de dag.
Dit jaar reed ik met de vlag van Zuid-Holland (Heel toepasselijk als Rotterdamse) en mijn vriendin met de Friese vlag waar we nu wonen.
Echt heel leuk
Helaas tijdens het opstellen een vreselijke hoosbui over ons heen maar dat mocht de pret niet drukken.
9:

10:

11:

In de avond was er de BBQ en daarna is iedereen denk ik knockout gegaan na zo'n lange dag.
Op Zondag kon je nog een Endurance rit maken, een clinic volgen of gewoon 2 proefjes rijden.
Ik heb het laatste gedaan en dit weekend 2 winstpunten gereden in het M2 met die Bolle...
En daar ben ik heel trots op.
Volgend jaar gaan we er weer voor!!!!!!!!!!!!!
Mijn dinnetje Silby (op bokt) maakte deze mooie foto nog van mij en haar hond Saartje

Die kwam als verrassing met nog een lieve vriendin Lianne die dag naar Kootwijkerbroek.
12:

Dus wij... Armando & Mando zeggen... tot volgend jaar.
13: