Vroeger was deze gezellige dag alleen opengesteld voor fjorden, tegenwoordig voor alle rassen.
Dit was de eerste keer dat ik er heen ging.
Moet zeggen mijn complimenten aan de organisatie, ontzettend leuke dag gehad.
De sfeer was super!
Tja, het weer... helaas... erg erg erg heet, dus weinig toeschouwers die zich in de brandende zon waagden.
Hebben we de 40 graden gehaald??
En de bodem was soort van beton met ingeplante verdroogde sprietjes hooi en daardoor erg glad,
maar daar kan de organisatie niets aan doen, hoorde al van anderen dat vele evenmenten en wedstrijden dat
probleem hadden.
Diverse disciplines kon je beoefenen.
Dressuur, springen, vaardigheid, ringsteken aangespannen en zonder zadel, waterestafette.
Kortom alle ingredienten voor een gezellige dag!
Link naar ca 500 foto's, gemaakt door mijn vader. Vandaar hier en daar veel zwarts

http://picasaweb.google.com/kuiper15j/2 ... uutTobago#
Foto's mogen gebruikt worden mits niet commercieel.
Ze blijven ca 2 wkn op deze link staan, dan gooien we ze in de prullenbak!
Dus als je vanjezelf een foto wilt hebben, vergeet hem dan niet hem op te slaan op je computer.
Alleen foto's van stukje dresuur en volgens mij alle springers.
Organisatie bedankt!!! Ik heb een hele leuke (zij het lange) dag gehad. Tot volgend jaar!
(Ik was begonnen met foto's bewerken, maar gezien de hoeveelheid.. zucht.. ontbrak mij de moed,
dus velen onbewerkt... op het net gezet.)
Een impressie
En dames niet zeuren over die 5 op je protocol bij verzorging als je spagetti bandjes had

Dat is gewoon not-done... onderlinge wedstrijd of niet.. Minstens kapmouwtje

(waren meerdere ruiters, ehhh, amazones met spagetti bandjes kwam er 1 tegen die zijn beklag erover deed,
die had wit topje aan

Zo hoort het! Zij zal wel een 8 hebben gehad.
Hoewel met deze temperaturen heb ik ook gezondigd en zonder jasje gereden, leverde bij mij een 7 op.
(aangezien ik de enigste was met b.p. vond ik dat jasje en b.p. bij deze temperaturen me toch te ver ging...)
Het springen volgde, echter dat was om te huilen
Waarbij ik me ernstig afvroeg waarom ik de enigste was met een b.p. gezien hoe het verliep.
Gelukkig niemand gevallen.
Maar oh oh oh....
Zie onderaan de link die ik heb gegeven voor wat er daar gebeurde.
Heb hier alleen "fatsoenlijke" foto's geplaatst. (??nog twijfelachtig, maar goed.)
De bodem was keihard en glad (kon de organisatie niets aan doen, is het weer.)
en ahum, naar mijn bescheiden mening zaten er een paar oneerlijke lijntjes in.

Bijna om je te schamen (maar ik ben trots op mijn ventje!!!).
We werden 1e, met 1 weigering en een tijd van 1.54 (snelste tijd ook nog) geloof ik, we hadden het kunnen kruipen..
Echter Tobago heeft nu net een maand gesnapt dat hij uberhaupt kan springen!
Dus ik ging voor de ervaring en hij moest het leuk gaan vinden, dat is denk ik wel gelukt.
Organisatie nogmaals bedankt! Was super dag!
Ik bedank de organistatie nog voor iets anders! Namelijk dhr. van Egmond, beheerder van de Kleine Duiker,
aangezien die me ook nog heeft staan voorlezen

PS...heeft er iemand uitslagen lijstjes van het geheel? Incl. de punten etc.??