Heb je wel gezien gisteren. Maar niet op de foto gezet. Hij was zo druk op dat moment. Dat het voor mij een andere manier van fotograferen wordt, paste even niet in mijn context van gisteren. Is geen aanval hoor. Maar zijn wel meer mensen geweest die jou hebben vast gelegd.
Spinoza
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-10 23:05
nadine1 schreef:
De eerste foto dat ben ik.. Was wel leuk om mee te maken, maar ben ook wel blij dat ik niet uit de laatste 15 ben gekozen, toch 45 dagen opnamens.
Oja wij hadden al lopen roepen dat jouw poownie voor ons een rakker is. En dat wij er al uit waren. Echt leuk hoe jullie samen werken.
Drico
Geplaatst: 24-05-10 00:34
Liiisaaa schreef:
Wauw mooi verslag van mooie dag!
Heb je heel toevallig mijn Haflinger nog op foto gezet? Lange manen, hele tijd hinniken, druk?
Jij zat in mijn groepje, ik reed met de enige ijslander in die groep. Jouw paard druk??? Hoe kom je erbij??
Ooh ja dat wel, veel mensen wouden Nibbit graag op foto zetten. Hij had enorm last van z'n hormonen gisteren! Neem hem ook niks kwalijk, zo is hij nou eenmaal!
Volgens mij heb ik je Ijslander nog wel gezien, leuk beestje!
Super foto's Heb je mijn uber-dwarse-bodywarmer-etende-knol er ook op gezet ? Op je site staat namelijk wel het groepje waarin ik zat, de 2e foto op je site loop ik links achter met hem, een roanbonte, op dat moment vrij wit/moorkop Nogal dwars op dat moment,misschien pastte dat ook niet in je context
ben vrij snel daarna naar buiten gegaan, omdat het zonder statief soms wat lastig is om foto's te maken binnen vanaf grotere afstand. dus ben bang van niet.