Aan het eind is de zuidlaardermarkt nooit leuk. Allemaal veulentjes en andere paardjes heel bang..... Er werden paarden allemaal heel wild omdat ze die vrachtwagen (voor de slager?) niet in durvden.Alle handelaren met die stokken slaan, doeken over paarden hun ogen (ja snap ik wel waarom, maar alsnog)...... En alle mini shetjes ook allemaal bang........ Maar ik snap niet: er werden ook een heleboel mooie paarden in die vrachtwagens gedaan, wat was er mis met ze? Snap ik ook niet: die pony'tjes werden ook gewoon met die stokken gepord terwijl ze niet eens iets deden!Ze deden niks fout. Snapt iemand dat?
Maar voor de rest om de stemming niet te bederven: Het was wel gezellig druk! En er waren ook heel veel schattige falabella's!200 euro! En allemaal lekkernijen: kibbeling, oliebollen enz enz enz enz!
de paarden van deze foto's vind ik er niet slecht uitzien, maar god wat staan ze op elkaar gepropt zeg
First_Unique
Geplaatst: 22-10-09 23:31
jonges jonges, Ik vindt dit zo sneu altijd he, Het zou verboden moeten worden, dit is toch nie paardwaardig, een paardenmarkt, kom op zeg, net ofdat het een paar appels en peren zijn ofzo.. maar goed, ik denk als ik daar zou rondlopen, had ik ze allemaal wel mee naar huis willen nemen...
suuzepuus
Geplaatst: 22-10-09 23:40
Citaat:
En er waren ook heel veel schattige falabella's!200 euro!
waarschijnlijk bedoel je geschoren shetlanders...
Rivjenn
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-09 14:43
Rozanne schreef:
Nog iets gekocht?
nee hoor niks gekocht! een stalgenoot heeft een welsh veulentje gekocht. Ik vind ze ook allemaal zielig dus ja, daar is geen beginnen aan
Rivjenn
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-09 14:44
suuzepuus schreef:
Citaat:
En er waren ook heel veel schattige falabella's!200 euro!
waarschijnlijk bedoel je geschoren shetlanders...
heb ik ook gezien ja, met die br fleecedekentjes, en ze hadden het steenkoud...
19LindA83
Geplaatst: 23-10-09 15:00
gaan echt de paardne die niet verkocht worden naar de slacht dat heb ik nou nooit geweten...