Maar xx_Irisje wil ze graag zien dus hier zijn ze dan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

weetergeen schreef:Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......
LisaMS schreef:weetergeen schreef:Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......
Hoezo de laatste foto? De teugels na stang zijn niet strak, hangt klein boogje in, waars is dit piaffe of iets dergelijks.
En die slechte momenten vallen best mee?
Zoals de één na laatste bijv, is waars gewoon een inzet van een pirouete (Of hoe je het schrijft)

weetergeen schreef:Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......

[/quote]
Hannah_Menno schreef:Mooi paard, let er wel op dat hij zin rug af en toe wegdrukt! Verder vind ik je stang gebruik erg vriendelijk ogen!

Fortuna22 schreef:weetergeen schreef:Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......
Ben het hier wel mee eens.Ik vindt dat je hier eerst toestemming voor moet vragen.
Ik heb deze combinatie btw laatst zien rijden,erg gaaf paard en fijne amazone!
Neemt niet weg dat de laatste foto niet fijn is en en meer storende factoren te zien zijn op de foto.Waar je in een proef overheen kijkt,maar als dat moment word vastgelegd dan hoef je daar niet altijd blij mee te zijn.

), en als je paard/pony dan een stuk fijn loopt, maken ze geen foto's. Zó irritant!
[/quote]
), en als je paard/pony dan een stuk fijn loopt, maken ze geen foto's. Zó irritant!Fortuna22 schreef:Mee eens maar die foto's worden vaak meteen gewist.
Van Anky kan je ook dit soort plaatjes schieten alleen worden die niet openbaar gemaakt.
Dat het mag zal best maar vraag me af of de desbetreffende amazone hier blij mee is.
Ik heb deze combinatie pas nog zien rijden en ze hebben bij mij een heel ander beeld achter gelaten dan dat ik van deze foto's krijg.
Het beeld wat ik toen kreeg is een super fijn paard wat nog wat kracht en verbinding mist en nog erg groen is op dit niveau.Maar dat komt vast goed!
Fortuna22 schreef:Van Anky kan je ook dit soort plaatjes schieten alleen worden die niet openbaar gemaakt.