Foto's waren wat vertraagd, maar ik vond ze zo mooi dat ik ze toch nog wilde plaatsen.
Alle foto's zijn gemaakt door Rien Paardekoper van Kiek Noe fotografie. www.kieknoe.nl er berust dus copyright op!!

Bij de keuring aan de hand deden veel oudere pony's mee, Amber was 1 van de 2 4-jarige en was dus nog erg jeugdig in vergelijking met de rest, toch werd ze (geheel tegen verwachting) 3e geplaatst.

Lintje showen

(mijn halster zat niet goed, ik weet het, maar kreeg hem op dat moment niet meer juist)
Daarna de leading rein rubriek. Ik was ontzettend bang dat Amber raar zou gaan doen, het was nl. de eerste keer op vreemd terrein en mijn ruitertje is ook niet zo'n held. Op het voor terrein was ze even huiverig, maar in de ring gedroeg ze zich voorbeeldig, ze stond het beste stil van allemaal en zette echt geen pas verkeerd. Mijn ruitertje was dan ook helemaal blij en wij waren dan ook allemaal super trots op beide! Ook hier weer een 3e plaats behaald.

Als laatste nog de bestgaand rijpony rubriek. Hier was natuurlijk thuis weken voor geoefend door mijn verzorgstertje, ze vond het enorm spannend voor we weg gingen, maar eenmaal op het terrein was ze over alle spanning heen en heeft ze enorm genoten.

Ze werd als 4e opgesteld.

Dit vind ik zó'n gave foto!

En nog een hoofdfoto van 'het beste paard van stal'