Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wat ik heb gedaan is 1ste barrel rechtsom, dan de 2de barrel linksom en dan de 3de barrel rechtsom.

Kaisa schreef:Je moet steeds je eigen lijnen kruisenWat ik heb gedaan is 1ste barrel rechtsom, dan de 2de barrel linksom en dan de 3de barrel rechtsom.
Bianca heeft er voor gekozen om de 1ste barrel linksom te pakken, 2de rechtsom en de 3de linksom. En dan begin je dus niet bij de zelfde barrel

En dan kruis je zeker je eigen lijnen, ik ga eventjes proberen uit te tekenen in paint
Kaisa schreef:Je moet steeds je eigen lijnen kruisenWat ik heb gedaan is 1ste barrel rechtsom, dan de 2de barrel linksom en dan de 3de barrel rechtsom.
Bianca heeft er voor gekozen om de 1ste barrel linksom te pakken, 2de rechtsom en de 3de linksom. En dan begin je dus niet bij de zelfde barrel
Kirr__ schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat ze je de laatste barrel niet neemt zoals de 2de en dat je niet tussen de 2 eerste barrels terug komt. Maar ik snap nu wel hoe ze hier het parcour rijden, maar dit wijkt dus af van het gewone barrelrace parcour ...