Mijn vorige topic heb ik foto's gemaakt van ons avontuur in Deauville. Deze keer was het tijd voor een video.
Ik ben mee gegaan met het zuid-Afrikaans team naar Mannheim. Eveneens mee met de trainer is Nicole Den Dulk, grote kanshebber op een ticket naar Rio.
Het was weer hard werken, ik heb veel zaken niet kunnen filmen, gewoon omdat ik volop bezig was. Maar alsnog hoop ik dat jullie kunnen genieten van het filmpje. Mijn Engels is rampzalig, maar gezien de video voor zuid-Afrika is...
Ik film voornamelijk wat er allemaal rond gebeurd met een woordje uitleg over de para wereld.
Veel plezier met kijken!
vur
Geplaatst: 15-05-16 09:03
Leuk om te zien Nathalie. Het was dus een enorm leuke ervaring. Interessant om te zien hoe sommige dingen geregeld zijn voor de para-ruiters op zo'n wedstrijd. Ik wist bijvoorbeeld niet dat er een paard bij de ring mocht staan om het paard van de deelnemer rustig te houden.
Merci! Ja, bij de eerste keer keek ik ook raar op bij sommige dingen. Maar het mag bij hun echt niet fout gaan. Dus liever wat meer veiligheid dan vertrouwen op stuurmanskunsten.