Natuurlijk werden mamma en veulen eens onder handen genomen, en mooi gevlochten, wat Deluxe nou niet zo bepaald een goed idee vond, ze is anders een heerlijke knuffel, maar dat gepruts aan haar manen vond ze minder, maar met hulp van mijn zoon, kregen we het toch mooi voor elkaar.

Al wou ze vlak na het vlechten haar knotjes er gelijk weer uithalen door met haar achterhoefje zich eens flink te krabben

Deluxe is op 30 april 2008 geboren, ze is het eerste veulen van mijn merrie Relana (DonJonne, Donnerhall X Elan, Wiesenklee)
Deluxe is een heerlijk veulen, komt gelijk naar je toe, en vanaf dag 1 loopt ze al netjes aan het touwtje.
Totaal niet schrikachtig wat we tijdens de shoot wel gemerkt hebben, na de bewegingsfoto`s waren de portretfoto`s aan de beurt, doordat het wat bewolkt was, had Robin een belichtingsscherm meegenomen, de bedoeling was dat de moeder van Robin die voor Deluxe hield voor mooie foto`s, maar Deluxe vond het scherm zo leuk, dat ze er wel mee spelen wou, tot wanhoop van de moeder van Robin

Maar uiteindelijk zijn de foto`s prachtig gelukt, ik ben er ook heel blij mee, Robin en moeder heel erg bedankt!!
De keuze welke foto`s ik nu uiteindelijk moet pakken is erg moeilijk, graag hulp van jullie

Oja, ik meld ook even dat Deluxe te koop is
Hier de foto`s, een reactie zou ik heel leuk vinden.

En dit zijn nog niet alle foto`s, keuze genoeg