Inmiddels is Belisima alweer 2 maand oud, ze is van 16 mei. En het begint een behoorlijke tante te worden, die erg op haar moeder lijkt!
Zelfs een ritje door het bos al gemaakt, aan moeders vast om naar nieuw plekje heen te gaan waar het beter was!
Ze begint lekker groot te worden, te verharen. Wat erg jeukt en ze tot haar vel vaak openmaakt, dus dat zijn de plekjes die je misschien wel op de foto zult zien!
We mishandelen haar niet hoor

Belisima:
Mevrouw staat al vast, wordt al lekker gepoetst. Hoefjes worden opgetilt en straks gaat ze gewoon mee naar de hoefsmid. Ook als is het niet nodig, dan weet ze het.
De moeders moeten beide wel nl. Kortom, ze is lekker veel in handen en geniet van de aandacht! Kusjes zijn ook erggg lekker

Wormenspuit was ook erg lekker, ook al ontkende ze dat wel beetje. Maar achteraf, viel het heel erg mee!
En 1 heeel groot iets;
Na veel geduld te moeten hebben, kunnen we haar nu zo meenemen naar de stal. Geen halster meer om in de wei, gewoon lekker los!

GENOEG GEPRAAT, DE FOTO's!
1.

2.

En, wie loopt er voorop? JA IK NATUURLIJK!

3.

Rennen met mams.
4.

Daar gaan we op mijn lange stelten!
5.

Lekker koppie

6.

7.

Kan ik hier overheen???
8.

9.

Zoals me baasjes zeggen; Precies zoals me moeder?
10.

Even lekker krabben!
11.

Showbinkiee!
12.

Sfeerplaatje!
13.

Hoe kom ik daar, terwijl zei aan de andere kant staat?

14.

En weg zijn we...... Tot de volgende keer

Heeerlijk toch?

We zijn ontzettend trots op dit leuke stel en gaan onze kleine show bink straks erg missen.
Mijn eerste foto's kun je in het onderstaande topic vinden

1. [KS-ITP] Ze was het wachten waard....! 351 dgn Speedy Cat x Joint Ven
2. [KS-ITP] Belisima voor het eerst op de weide!
3. [KS-ITP] Onze kleine Belisima is alweer 3 weekjes oud!