Missis X! ( Of krijgt ze er een denkbeeldig zusje/broertje b

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loezz

Missis X! ( Of krijgt ze er een denkbeeldig zusje/broertje b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 21:51

Ik noem haar Missis X omdat ze (jammer genoeg) X-benen heeft. Nu soms gaat dat vanzelf beter of je zet dat recht, en haar navel was de volgende dag wat onstoken. Nuja het is een schatje.. En wat de moeder betreft, menesen kwamen kijken en vroegen, Waar blijft de 2de Haha! Zo dik dat ze is!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De buik na het veulen weliswaar.. ( Of gewoon op een mooie zonnige dag, is net hetzelfde :p )

Afbeelding

Afbeelding

shamyrah

Re: Missis X! ( Of krijgt ze er een denkbeeldig zusje/broertje b

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 00:03

Wat een mooi koppie heeft je veulen. En ja sommige merries zijn en blijven erg dik, ze heeft vast al meer veulens op de wereld gezet. Wat betreft de beentjes, ik denk dat ze nog wel wat bijtrekken. De navel zou ik wel even aandacht geven door deze nogmals te ontsmetten. Veel succes met je veulen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:29

Een ontstoken navel moet met antibiotica behandeld worden, ik neem aan dat de dierenarts erbij is geweest. Als het naar binnen slaat heb je een ernstig probleem.

Ik vind het een heel leuk veulen! De beentjes zullent och nog wel wat bijtrekken denk je niet!?

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 13:11

Welja, mijn moeder is dierenarts, dus dat is toch handig seg Haha! En ja de beentjes gaan wel bijtrekken, anders miscshien een operatie.. Maar eigenelijk kan je gerust paardrijden met een paard met X-benen, toch?

Nu die navel,onmdat het bloeden echt niet wou stoppen moesten ze erop nijpen, alé tegenhouden. Daarvan is het nu dik, onstoken, maar mijn moeder dacht eerst navelbreuk. Gelukkig dat het dat niet is Lachen

Vader is Diego! x

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 13:17

Handig dat je moeder dierenarts is.

Ons veulen had ook een ontstoken navel, ik dacht eerst ook een navelbreuk maar dat was het gelukkig niet.
Gelijk de tweede dag kreeg hij antibiotica. De dierenarts zei dat het niet vaak voorkwam, een ontstokken navel. En dat het heel serieus genomen moet worden.
Ons veulen heeft er nooit last van gehad gelukkig, en binnen een paar dagen kwam er ook geen troep meer uit en was de zwelling weg.

Met goed beslag kan je later ook een hoop corrigeren toch?

Wat een leuk wit mondje heeft ze trouwens Haha!

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:28

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 22:58

Foto 5; dat schuine mooie koppie, geweldig!!!!