Wat duurt wachten toch altijd lang! Maar vanmorgen was het dan zover en stond ze ineens naast haar moeder. Ik was weer net te laat om het mee te mogen maken. Het is een merrieveulen, de moeder is Usselo's Beechnut en vader Joiners Kilkenny.
Leuk veulen, moet nog even sterker op de beentjes komen, maar dat komt wel als ze ouder wordt. Hoe oud is moeder trouwens? Beechnut is volgens mij al een redelijk oude merrie, maar nog best bewaard zo te zien
De knie is helemaal goed gekomen hoor! Voor degenen die zich daar ongerust over maakten. Beechnut is 24 jaar! Ze is namelijk 1 jaar ouder als mij, ik ben 23. Ik ben jarig op 14 juni en Beechnut op 15 juni! hihi... En ik vind het ook erg leuk dat ze zo op haar moeder lijkt
Ik vind die A-tjes toch zoooo leuk . helemaal als veulentje. Deze is ook erg leuk, nog zo kreukelig. Gefeliciteerd, en knap hoor van je oude merrie. Ik vind dat ze zich goed heeft gehouden zo op de foto te zien. Veel succes. Je hebt zo wel een mooie opvolger voor de merrie. Laat je haar nog weer opnieuw dekken ??