Ik mocht op mijn tweede dag, de weide gaan verkennen en daar lekker een paar uurtjes in lopen

Nadat ik zelfstandig door mijn mama op de wereld ben gezet op 16 mei, en ik natuurlijk al zo stoer was.. Durfde ik dit wel!
Op stal kreeg ik me halstertje om en daar ging ik. De grote wereld in, dat was wel beetje spannend.. Dus bleef ik dicht bij mijn mama.
Die telkens me een likje over mijn snuit gaf, als ik niet goed durfde en me in de gaten hield

Geniet van de leuke, lieve foto's van deze kleine meid

Helaas regende het wel en was het mooie weer nét voorbij.. Maar de foto's zijn er niet minder leuk om geworden hoor!
Zijn jullie niet beetje nieuwsgierig, hoe ik mijn eerste dag in de bak was.... ?

Nou, zo was ik dus! En eigenwijs, neehoor hoe kom je daarbij! Ben gewoon iets nieuwsgierig!
1.

Oooo dit is toch wel beetje spannend hoor!
2.

Hmm ik verschuil me toch beetje achter jouw hoor, met je lekkere jas

3.

Stoer ben ik al he...
4.

Gezinnetje met z'n drietjes

5.

Samen op stap.
6.

Ik kan me voetjes al heel mooi optillen..
7.

We gaan er eerst maar even rustig bij liggen..
8.

Moeder en dochter liefde!
9.

Wat een prachtig koppel toch.. Wat een karakter!
10.

Mama's trouwe blik in haar ogen, wat ze eerst gewoon echt nooit zo had. Heel apart!
Het puberige lijkt uit haar ogen, alsof ze er een soort rust over heeft gekregen

11.

Tip: Wel charmant blijven kijken als je een plasje moet doen. Kijk maar heel goed hoe ik dat goed kan doen

12.

MAMAAA!! Wacht op mij!
13.

Hihi verstopt!
14.

En toen mocht ik lekker weer vertrouwd en warm me stal in.. Naar een indrukwekkende dag!
15.

Dit vindt Mama nou van zo'n dag...

Bedankt voor het kijken naar onze spannende avontuur! Een reactie zou heel leuk zijn!
Het copyright staat er niet voor niks op, dus mogen ook niet voor andere dingen gebruikt worden.
Mijn eerste foto's kun je in het onderstaande topic vinden

1. [KS-ITP] Ze was het wachten waard....! 351 dgn Speedy Cat x Joint Ven