dressuur gefokte merrie x spring gefokte hengst
HET VERHAAL:
ik had gisteren de veearts gebeld om te vragen of hij pepper ( welsh a pony ) vandaag wou komen scannen,dat deed ie wel en hij zou me dan bellen als hij er heenging.
ik had mijn wekker gezet op 9 uur,omdat ik niet wist hoelaat de veearts zou komen..
om 8 uur ging mijn telefoon,ik lag nog half te slapen..
mijn zus zei voor de grap dat het veulen er vast wel zou zijn...ik zei dus nee,zal vast de veearts zijn.
toen ik echter met mijn slaperige kop naar het nummer keek zag ik dat het het nummer van de eigenaar van icoliene was.
ik nam op en bleek zijn vrouw aan de telefoon te zijn....ja zegt ze..het veulen is er..
ik had dus zo,n haast om (nog altijd slaperig) mijn stapelbed uit te klimmen dat ik daarbij mijn evenwicht verloor en achterover viel met mijn hoofd tegen de kast....gelukkig niks aan de hand
snel mijn vader wakker gemaakt en aangekleed.
en hup naar stal....daar aangekomen(15 minuten na het telefoontje) liep ze al rond...
hebben even naar der staan kijken en tot ze conclusie gekomen dat ze echt heel mooi was..
en zomaar ineens kwam de veearts aanrijden...
hij maar eerst naar het veulen om te controleren en een enting te geven...alles was goed..een erg sterk veulen.
toen pepper gescand en die blijkt drachtig...al met al een geweldige chaotische dag..
het veulen is nog wel naamloos....de naam komt van de week wel een keertje..
vanmorgen om half 9...

en vanmiddag om 2 uur..

en met mij....zoals je ziet de gelukkigste mens op de wereld op dit moment.

tja,wat doe je met die lange benen...

haar lieve koppie...

moeder is een krappe 1,70 meter stokmaat.....vader is 1,69....
veulen is al erg groot dus...naar schatting 1,15 meter stokmaat.
ze stond namelijk naast mijn welsh a pony van 1,17 meter en ze was maar een tikkie kleiner dan de welsh.