Mijn broer voert altijd 's morgens rond 6 uur de paarden. ( Naast de shetten staat het trekpaard. )
Toen hij bij hun aankwam ging het trekpaard niet naar de brokken in de voerbak maar hing ze over het schot bij de shetten. Bonnie bleef achter in de stal terwijl Maaike voorin stond. Mijn broer dacht dat er een beest in de voerbak van de shetten zat en deed toen pas het licht aan. Hij kijken ziet niets nogmaals kijken kijkt Brigit hem van onder Bonnie door aan toen is hij maar de stal in gegaan want volgens hem kon dat geen paardje zijn zo klein. Hij is trekpaardenveulens of friezen gewent maar niet van deze kleintjes. Toen heeft hij mijn vader het bed uit gebeld en gezegt dat die moest komen helpen omdat er een veulen rond liep tussen de shetten. Ze was al helemaal droog. Toen hebben ze de shetten maar in hun nieuwe stal gezet. En mij gebeld.Dit was rond kwart over 6 ik was aan het werk had Nachtdienst maar ik verwachtte ook geen veulen ze was pas 310 dagen drachtig. Toen mijn collega's kwamen heb ik snel de pieper en sleutels afgegeven en ben naar huis gesneld.
Dit trof ik aan in de stal om 7.15 uur

Deze foto's zijn van vandaag. Vandaag kon ze lekker buiten lopen tot het ging regenen vanmiddag toen maar op stal gezet.

Plassen

http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... git099.jpg

Maaike kijkt even wat er nu naast Bonnie staat.

En Bonnie wordt er moe van

's Middags is de DA geweest hij heeft haar geheel onderzocht en gezond verklaart ook de longentjes doen het prima.
Ze mag naar buiten maar ik moest wel oppassen met regen ze is immers een maand te vroeg.
weet iemand wat voor een kleur zij gaat krijgen???
Dit is vaders.