Ineens, zondag nog geen melk of zo, wel erg dikke uiers. Maandag nog steeds niets aan de hand ofja dat dachten we. Rond een uur of half 11 krijgen we ineens te horen, Diesels veulen is er! Dus eigenaresse er snel naar toe, ik mocht jammer genoeg van mn moeder niet (volgende dag stage vroeg) dus via de sms alles mee gekregen. Zo te horen erg mooi en gezond veulen. Volgende dag (Vandaag dus) hoorde ik dat het eigenlijk niet zo heel goed ging allemaal, dierenarts is geweest omdat diesel na het veulen maar bleef persen en er werd dus gedacht een 2ling maar de dierenarts zei dat het niet zo was. Diesel pijnstillers en veulen gelijk al het prikje. Vandaag mocht ik na mn stage eindelijk (wat duurt zo dag ineens lang haha) naar mn lieve vzp en haar veulen. Prachtig veulen al vindt ik het zelf, maar niet heel goed te zien op de foto's maar dat komt nog. De naam waren we eerst nog niet uit maar er is door de eigenaresse gekozen voor Danique maar daar zit nog een lang verhaal achter waarom het veulen de zelfde naam als mij heeft gekregen! Ik ben ontzettend blij met Danique en heel erg trots op Diesel.
Nu maar de foto's, hoop in de loop van deze week betere foto's erop te hebben staan.

Zo lijkt ze wel erg klein, maar ik sta erg hoog.

Gr Danique & Hoefjes Diesel & Danique..
Edit: Als je wilt weten waarom ze naar mij vernoemd is, zet het hier even neer, dan pb ik je het hele verhaal even haha