Ik ga jullie weer even vervelen met foto's Hij is nu 2 weken oud en groeit lekker. Tandjes zijn er door en hij weet ze ook al te gebruiken. Hoofdstel van mams is niet meer veilig.
Jeetje wat een liefie! De laatste foto is echt lief helemaal moe van zn drukke dag hahaha. Mijn merrie is pas in mei uitgerekend ik moet nog even wachten dus
Zozo,, wees maar trots op dat beestje, ik wou dat mijn paardje een veulentje kreeg, maar her is een ruin En ook op die foto`s ,, hahaha het halstertje net wat te groot.. hij is echt zoooooo schaattiiggg!!
De naam heb ik al eerder ergens neergezet: Djibriël naar de Arabische naam voor de engel Gabriël die aan Maria verscheen om te verkondigen dat ze een zoon zou baren en hem Jezus zou noemen. Ook heeft Djibriël aan Mohammed gedicteerd wat hij in de Koran moest zetten.
op die eerste foto denk je van zo das een grote jongen en dan zie je hem later bij mams en dan is het van oh wat is het nog een kleintje. ja hehe na 2 weken haha kan ook niet anders. ziet er overigens heel goed uit hoor.