Ik ben Boyan:

Welkom in mijn topic! Ik zal me even verder voorstellen

Mijn mama Anouk is een mooie bruinbonte merrie, en mijn papa Boy heeft net zulke kleurtjes als mij! Ik heb hem nooit gezien, omdat hij verhuist is naar Amerika (en het vrouwtje zegt dat dat heeeeeel ver weg is

Mijn vrouwtje zegt elke keer tegen me dat ik zo hard groei, en dat doe ik ook, want ik wil heel snel een grote en stoere hengst worden

Ik eet heeeeel veel gras, en:

drink veel melk, want dát zorgt ervoor dat ik groot en sterk wordt

Wat zal ik verder vertellen...uuuuhhmmm, oh ja! Ik heb een oudere (half) zus Fleur (zelfde papa). Vrouwtje zegt ook heel vaak dat ik veel op haar lijk! Ik vind van niet, maar toch vind ik haar lief, want we spelen vaak samen in de wei! En wat vinden jullie, lijken we op elkaar?:

Verder heb ik ook andere (half) zusjes (ook zelfde papa), maar ik vind Fleur en Givano (ander hengstje) leuker om mee te spelen!
Dit is een foto van mijn andere zusjes en mijn vrouwtje:

Sinds kort vind ik het heerlijk om gekriebeld te worden en loop ik mee de wei uit om geborsteld en geknuffeld te worden! Eerder deed ik dat niet, ik wou echt niet dat het vrouwtje aan me zat of mijn halster om wou doen en scheurde zo hard ik kon weg! Ze kwam toen met brokjes én hulp van mijn bijna vrouwtje teuntje111 hier op bokt (ja jullie lezen het goed, mijn vrouwtje heeft me verkocht en ik ga verhuizen eind september, mijn nu nog vrouwtje is wel verdrietig daarover....) en ze hebben samen mijn halster omgekregen. Daarna hebben ze me nog een keer in soort van kooi gezet met allemaal tralies (volgens mij noemden ze het een stal...), en werd het halster maar om en af gedaan net zolang ik rustig bleef staan. Ik vond het allemaal wel best en ging even doezelen ondertussen. Nu ben ik maar weer heel braaf, want zolang ik braaf ben wordt ik geknuffeld en krijg ik lekkere bixjes! Daar doe ik het zeker wel voor

Knuffelen vind ik nu echt heeeeerlijk

Ook vind ik het erg lekker als het vrouwtje aan mijn kontje gaat krabben, dan trek ik mn bovenlipje helemaal naar voren omdat ik het zoooo lekker vind!

Soms doet het vrouwtje het niet goed en dan moet ik even het juiste plekje aanwijzen....(vrouwtje vind trouwens dat ik een erg lekker kontje heb

Hier maar even een (oudere) foto van mij en mijn bijna vrouwtje teuntje111 toen ze op bezoek kwam! Zij gaat straks voor mij zorgen als ik bij mijn mama weg moet, dus zij verdiend ook een plaatsje hier!

Verder staat er over een paar weekjes (15 september) iets spannends te gebeuren, want ik ga samen met mama naar een keuring! Mama is er al 2x geweest in 2004, maar voor mij is het natuurlijk nieuw én erg spannend! Vrouwtje en bijna vrouwtje zijn al zenuwachtig

Nou dit was het weer voor deze keer! Bedankt voor het kijken in mijn topic!