3 keer gescand. Bij 1 dachten ze dat het twee eitjes waren en bij de herscan was het nog maar 1 ei.. NIET DUS.
Liberty liep al 4 weken met harsjes aan haar tepels, dan weer een drupje dan weer harsjes. De afgelopen twee dagen grote melk druppels en dat gutste er uit.
Vanacht was ze onrustig en we keken hier op bokt in het Foalcam topic mee op de webcam.
Lib begon met persen en er kwam maar niets.. mijn moeder dacht komt wel goed.. Ik had alarmbelletjes in mijn hoofd. Ik heb na 20 minuten de DA gebeld die er vrij snel was en stond te janken omdat ik dacht dat het niet goed ging met lib.. en nog geen 5 minuten later lagen er twee veulens naast!
Hier stond ik nog voor bij lib... zorgen dat ze goed bleef ademen.. en toen lagen er zo in eens twee.. De DA schrok zich een hoedje.. Hij zegt tegen mij er komt er nog 1 aan. Ik zo echt niet (ik dacht misschien maakt hij een geintje) Maar floepte zo nog 1 uit!

Hier waren ze al behoorlijk aan het spartelen geweest en lagen ze al midden in de stal

Ze zijn bijna identiek aanelkaar behalve dat de kleinste een klein wit vlekje heeft.

Het eerste wat die kleine trouwens deed was zijn grote broer een klap verkopen!

Bijna droog en staand!. De grote staat iet wat wankeler dan zijn kleine broertje.. Maar hij drinkt weer beter. en die kleine drinkt moeilijker c.q. slecht!!