Heyyy zijn jullie er weer! Ik neem jullie mee op mijn avontuur, ik heb weer iets nieuws ontdekt hoor!
Het begon allemaal toen ik gewoon lekker stond te staan naast mijn moeder. Daar gingen ze iets heel engs mee doen joh!
Kijk nou staart in een ding met eng spul erin! Klimt er ook nog eens een kind op, is gewoon pure dierenmishandeling!!!
Aangezien moeders als een standbeeld bleef staan, ging ik maar met iets spelen...
Is gek hoor, die mensgevallen die drinken hieruit, ruikt wel lekker zoet. Waarom rolt het nou weg

Mam, waarom sta je daar nou nog?
Tgggg aan die moeder heb ik ook niks, kijkt niet eens naar me

toen werd het spannend joh! Kwam allemaal spul van mama af! Ze spoten met een geel ding zo alles op mama en dat liep dan zo weer de grond op...
Ik blijf liever met mijn beide beentjes (ehhh alle beentjes) op het droge staan hoor!
Maar toen kwam het zo mijn neus voorbij zeilen! Toch wel spannend!
Brrrr daar wordt je nat van
ff ruiken en proeven hoor, rot benen ook, kan nog niet met mijn hoofd normaal bij de grond.
sta ik zo rustig te ontdekken, krijg ik in ene weer zo'n straal op me gericht!
Om te laten zien dat ik toch wel stoer ben... ik ben niet bang voor fietsen of blokvoeten

Nou mensen tot ziens maar weer, ik zal vast wel weer een nieuwe ontdekking doen!
Volgende week naar de keuring, dus dan heeft ze genoeg te ontdekken