Komt dat mens weer met dat rare flitsding

2 Aangezien het toch wel interessant is, ga ik toch maar even kijken. Dat rare mens is gelijk lyrisch aangezien ze mijn blauwe oogje er zo mooi op krijgt... pfff rare mensen....
3 dit ding is ook maar raar, mijn moeder drinkt eruit, dan maakt het een raar geluid en dan is ie weer vol

Ik heb het grondig onderzocht, maar bij mij maakte hij niet dat rare geluid... raar ding...
4 Moeders staat raar groen spul te eten dat erg raar in je mond smaakt...
Ook maar onderzocht... kom ik weer met mijn voet in het natte spul, raar spul!
5 Oke toch maar doorgezet... dat rare groene spul moet toch wel goed zijn, aangezien mijn moeder niet meer met haar neus van de grond komt...
Ben ik aan het proberen, komt mijn hoofd niet bij de grond!! Zijn mijn benen gewoon te lang! Rare benen

6 Als ik nou op een hellinkje sta, dan gaat het wel goed, past mijn hoofd zo op de grond zonder gespreide benen
Zie je dat witte spul aan mijn mond, daar aan de zijkant... Tja vrouwtje vond het nodig om dat in mijn mond te spuiten, raar mens joh, pakt me zo beet en spuit zo dat plakkerige spul in mijn mond, raar spul...
7 oh hier is het groene spul hoger, dan ga ik toch ook maar eten.
Smaakt toch wel lekker, na het eten ervan is heel mijn mond groen, pffff raar groen spul!
8 Ben ik lekker aan het eten, eindelijk gewend aan die rare smaak...
Ligt mijn vrouwtje weer in een deuk, omdat ik nu weer op een ezel lijk zegt ze... ezels zijn toch ook raar?
9 Nou we zijn weer op het droge, moeders wordt voor het eerst weer "vastgebonden" om te kijken hoe ze reageert..
en ik, ik heb net wéér zo'n nieuw ding voor op mijn hoofd gehad, dat ding jeukt joh! Raar rose ding!
10 Ook hebben we rare groene dingen op het erg
Hangt wel lekker want ik was al erg moe. Maar toch weer zo'n raar groen ding, die trouwens niet lekker smaakte!
11 Toen ik moe was, wilde ik staand gaan slapen, dat doet mijn moeder ook altijd...
Vrouwtje weer lyrisch, pfff ze had me nog nooit zo met mijn voetje op rust gezien. Ze vond het zo leuk dat mijn kont meebewoog, pfff weer raar mens (waar ben ik in hemelsnaam terecht gekomen...)
12 Daarna kwam toch nog het raarste hoor...
Vrouwtje ging op de rug van mijn moeder zitten!!! Kan niet gekker worden!
13 Ik moest maar meelopen vond ze, want ik wilde de stal niet in. Ik kan ook weleens raar doen hoor

Gaan we weer een rondje lopen, raar is dat hoor, kan niet eens meer mijn eigen weg gaan...
14 ook gingen we soms een beetje harder.
vond mijn moeder het weer raar dat ik voor haar ging lopen en werd ze zomaar boos op me

15 Nou laatste dan maar, we gingen netjes naar voren, ik liep netjes mee. Vonden ze dat weer leuk en gingen me gewoon uitlachen!!
De mensen zijn echt RAAR! En mijn moeder doet gewoon mee! Ik weet niet waar ik beland ben, maar ik vind deze wereld maar een rare wereld en vraag me toch wel serieus af of ik hier wel goed zit, aangezien ik de enige ben die niet raar is