rare dingen op deze wereld.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

rare dingen op deze wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 22:13

1 oke ik lig gewoon lekker in mijn stal te niksen...
Afbeelding

Komt dat mens weer met dat rare flitsding Verward

2 Aangezien het toch wel interessant is, ga ik toch maar even kijken. Dat rare mens is gelijk lyrisch aangezien ze mijn blauwe oogje er zo mooi op krijgt... pfff rare mensen....
Afbeelding

3 dit ding is ook maar raar, mijn moeder drinkt eruit, dan maakt het een raar geluid en dan is ie weer vol Verward
Afbeelding
Ik heb het grondig onderzocht, maar bij mij maakte hij niet dat rare geluid... raar ding...

4 Moeders staat raar groen spul te eten dat erg raar in je mond smaakt...
Afbeelding
Ook maar onderzocht... kom ik weer met mijn voet in het natte spul, raar spul!

5 Oke toch maar doorgezet... dat rare groene spul moet toch wel goed zijn, aangezien mijn moeder niet meer met haar neus van de grond komt...
Afbeelding
Ben ik aan het proberen, komt mijn hoofd niet bij de grond!! Zijn mijn benen gewoon te lang! Rare benen Boos!

6 Als ik nou op een hellinkje sta, dan gaat het wel goed, past mijn hoofd zo op de grond zonder gespreide benen
Afbeelding
Zie je dat witte spul aan mijn mond, daar aan de zijkant... Tja vrouwtje vond het nodig om dat in mijn mond te spuiten, raar mens joh, pakt me zo beet en spuit zo dat plakkerige spul in mijn mond, raar spul...

7 oh hier is het groene spul hoger, dan ga ik toch ook maar eten.
Afbeelding
Smaakt toch wel lekker, na het eten ervan is heel mijn mond groen, pffff raar groen spul!

8 Ben ik lekker aan het eten, eindelijk gewend aan die rare smaak...
Afbeelding
Ligt mijn vrouwtje weer in een deuk, omdat ik nu weer op een ezel lijk zegt ze... ezels zijn toch ook raar?

9 Nou we zijn weer op het droge, moeders wordt voor het eerst weer "vastgebonden" om te kijken hoe ze reageert..
Afbeelding
en ik, ik heb net wéér zo'n nieuw ding voor op mijn hoofd gehad, dat ding jeukt joh! Raar rose ding!

10 Ook hebben we rare groene dingen op het erg
Afbeelding
Hangt wel lekker want ik was al erg moe. Maar toch weer zo'n raar groen ding, die trouwens niet lekker smaakte!

11 Toen ik moe was, wilde ik staand gaan slapen, dat doet mijn moeder ook altijd...
Afbeelding
Vrouwtje weer lyrisch, pfff ze had me nog nooit zo met mijn voetje op rust gezien. Ze vond het zo leuk dat mijn kont meebewoog, pfff weer raar mens (waar ben ik in hemelsnaam terecht gekomen...)

12 Daarna kwam toch nog het raarste hoor...
Afbeelding
Vrouwtje ging op de rug van mijn moeder zitten!!! Kan niet gekker worden!

13 Ik moest maar meelopen vond ze, want ik wilde de stal niet in. Ik kan ook weleens raar doen hoor Knipoog
Afbeelding
Gaan we weer een rondje lopen, raar is dat hoor, kan niet eens meer mijn eigen weg gaan...

14 ook gingen we soms een beetje harder.
Afbeelding
vond mijn moeder het weer raar dat ik voor haar ging lopen en werd ze zomaar boos op me Verdrietig Rare moeder

15 Nou laatste dan maar, we gingen netjes naar voren, ik liep netjes mee. Vonden ze dat weer leuk en gingen me gewoon uitlachen!!
Afbeelding

De mensen zijn echt RAAR! En mijn moeder doet gewoon mee! Ik weet niet waar ik beland ben, maar ik vind deze wereld maar een rare wereld en vraag me toch wel serieus af of ik hier wel goed zit, aangezien ik de enige ben die niet raar is Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 09-05-07 22:22, in het totaal 2 keer bewerkt

dunja74

Re: rare dingen op deze wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:16

wat leuk en wat is het veulen al makkelijk met alles doet gewoon mee.
vind dat water wel erg eng zo naast het weiland. maar misschien zie ik spoken.
veel plezier

keresa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:21

leuke foto's Bianca
ze is al lekker gegroeid die dame

bij mij nog niets
ik moet nog steeds wachten

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 22:21

Ja ik vond het water ook erg eng hoor Knipoog we hebben op een stukje waar het water laag staat en ook de grond erg laag is, dus dan kan ze er zo uit. Ik heb haar daar dus "gewoon" te water laten gaan, nu denkt ze er dus wel 2 keer over na om daar in te lopen, dus nu is het geen gevaar meer (tenzij moeders haar erin duwt) Zelf let ze in ieder geval nu dus wel goed op waar ze loopt...

@Keresa, laat ze dan ook eerder dekken Knipoog Nou ik ga voor je duimen dat het snel komt hoor!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:37

Conclusie:
Het leven is raar!
Cool
Of is 'het leven zit vol verrassingen' beter?
Haha!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 23:13

Arm veulen, wat een rare mensen heb jij?! Maar goed dat ze jou hebben gekregen omz e te leren hoe het hoort! Haha!
Ze doet het al leuk zo naast mama met rijden.
(vind het water ook wel eng)

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 23:17

Haha leuke foto`s vooral het commentaar erbij is grappig. Ik schrok inderdaad ook van de sloot maar het schijnt zo te zijn dat paarden daar nooit ingaan. Gewoon instinct. Ik denk ook zolang de moeder er gewoon bij is dat er niets gebeurd. Ik zou alleen niet het veulen alleen in de wei laten, want die doen echt rare dingen als ze in paniek zijn. Ons veulen klom toen hij twee weken was al bijna over de klep van de trailer.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 23:56

Wat is het toch een schatje en haar halstertje is echt te schattig Lovers

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:30

Wat wordt ze al groot, ze krijgt ook al flinke sokjes Ja
Echt een mooierd, net als haar mama Lovers

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 23:43

@blacklight, ze gaat ook nog niet alleen de wei in hoor. Ben er altijd bij. Alhoewel die ene keer et waterlating toch wel geholpen heeft. toen ze er gisteren in volle galop op af ging en ze zag de sloot, ging ze gelijk met 4 benen in de rem (je zag gewoon zo'n remspoor achter haar Tong uitsteken ) Dus dat zit nu wel goed, wat je al zegt, het is voor als ze in paniek raakt. Nu staat ze nog alleen met mams, dus er is niet veel om in paniek van te raken, maar dalijk gaan ze waarschijnlijk of in de kudde of met een ruin in de wei staan.

@Kiara ja het leven en de wereld zijn gewoon raar Tong uitsteken En vollll verrassingen (vandaag weer zo'n verrassing, sta je te knuffelen met vrouwtje, zomaar spontaan, doet ze weer dat rose ding om je hoofd, tja dan kom je daarna niet meer he Tong uitsteken )

@nicolo, ja dat rijden ging wel goed hoor, ze ging alleen elke keer voor Noa lopen en dan in ene stoppen, dus dan ging Noa op haar rem (leuk als je lekker in draf zit) Maar Noa werd dan boos en duwde Briseis dan opzij omdat ze verder wilde Haha!

@MM ja leuk he die sokjes, ben er ook al zo trots op Lachen en dank je wel voor je complimentje Bloos Ik ga waarschijnlijk ook met haar naar Bergen op zoom, dus als je daar ook komt met Kenyi (en Darlah uiteraard) dan zie ik je daar wel *LOL*