Caitou (Tenerife VDL x Equador): 5 weekjes!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanneh14

Caitou (Tenerife VDL x Equador): 5 weekjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 20:48

Hey Hallo! Ik vond dat ik jullie wel weer eens wat mocht laten horen/zien van ons Caitoutje (A.K.A. Toeter) Ze is een heerlijke deugniet en een enorm eigenwijs grapjasje.
Het stilstaan aan een touwtje gaat al goed, maar het meelopen is een drama.. (2 dagen goed gegaan.. en ja eigenwijs als ze is: "ik ga alléén áchteruit, lekker puhuu Tong uitsteken ")

Nouja, vanmiddag toen het droog was lekker naar buiten gedaan (komen elke dag veel buiten) en blij dat ze waren! Dat leverde natuurlijk een hoop geren op! Helaas had ik alleen mijn telefoon mee.. dus kwaliteit is ver te zoeken.. Maar ik wou ze toch graag delen Knipoog

hier komen ze:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

alle foto's staan: http://www.mijnalbum.nl/Album=8BQ8VIMF

en tot slot nog 2 filmjes:

http://www.youtube.com/watch?v=XJf4JnIIbII

en

http://www.youtube.com/watch?v=MZRjB8M3c6M

Groetjes Sanne Lachen

Whiz

Re: Caitou (Tenerife VDL x Equador): 5 weekjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:54

haaaaa.. daar is mijn favorite half zussie van mijn toekomstig veulen!! Ziet er goed uit hoor sanneh. Wat is ze gegroeid!!!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 21:00

Ja, ze is echt enorm gegroeid! (En verwend Tong uitsteken ) ik wordt ook met de dag nieuwsgieriger naar mijn favoriete halfzussie van mijn al geboren veulen Knipoog (telkens als ik die buik zie moet ik denken aan Lady haar buik.. O wat heb ik daar met mijn oor aan gezeten, en gevoeld met mijn handen.. en nu is ie leeg... Ook best wel jammer.. want die geboorte was zoooooo mooi Lachen )

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:03

Sanneh14 schreef:
Ja, ze is echt enorm gegroeid! (En verwend Tong uitsteken ) ik wordt ook met de dag nieuwsgieriger naar mijn favoriete halfzussie van mijn al geboren veulen Knipoog (telkens als ik die buik zie moet ik denken aan Lady haar buik.. O wat heb ik daar met mijn oor aan gezeten, en gevoeld met mijn handen.. en nu is ie leeg... Ook best wel jammer.. want die geboorte was zoooooo mooi Lachen )

Toevallig vanmiddag nog met mijn zussies tegen Liberty haar buik aan gestaan met onze oren.. en handen.. En schopen joh dat half broertje-zusje!! Hopen dat deze ook zo'n mooie kleur krijgt als de jouwe!! En zulke aparte aftekeningen!!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 22:13

Ze ziet er goed uit Sannah. Als ik die foto's zo bekijk zit er inderdaad wel een koppie op mevrouw

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 23:48

Whiz schreef:
Sanneh14 schreef:

Toevallig vanmiddag nog met mijn zussies tegen Liberty haar buik aan gestaan met onze oren.. en handen.. En schopen joh dat half broertje-zusje!! Hopen dat deze ook zo'n mooie kleur krijgt als de jouwe!! En zulke aparte aftekeningen!!

en, hoorde je het al borrelen??

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 23:48

Wat een leukie!!
Die aftekeningen Lovers

BelleAllure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:57

Echt een sgatjuh wat zijn het allemaal een mooierds die tenerif''s, veel plz met je kleine enne die van mij is ook verwent hoor haha Knipoog

groetjes marit en belle