Meestal zijn veulens nogal dom
 maar dit veulen wist direct de melk te vinden, bleef keurig op de benen staan(terwijl die heel lang zijn) en liep al snel vrolijk door de stal. Tussendoor nog even poepen en mevrouw was helemaal klaar.
  maar dit veulen wist direct de melk te vinden, bleef keurig op de benen staan(terwijl die heel lang zijn) en liep al snel vrolijk door de stal. Tussendoor nog even poepen en mevrouw was helemaal klaar.Zoals het nu lijkt is het een heel brutaal dametje.
Ook de merrie had vlot de nageboorte eraf en was erg blij met haar dochter

Het is een bruine merrie zonder aftekeningen(daar heeft de moeder patent op), heel hoog op de benen en met een mooie schuine schouder. Wel eentje voor de toekomst denk ik.
Hierbij twee foto's. Ik had er nog een aantal gemaakt, maar de batterijen waren bijna op
 en daardoor sloeg de camera het niet meer op. Vanmiddag gaan ze bij goed weer even naar buiten en dan zal ik meer foto's maken.
  en daardoor sloeg de camera het niet meer op. Vanmiddag gaan ze bij goed weer even naar buiten en dan zal ik meer foto's maken.Oja we zitten te denken aan de naam Carinine. Maar mochten jullie nog suggesties hebben die eindigen op nine. laat het dan even weten
 [/img]
[/img][img]
 [/img]
[/img]                                                         

Geplaatst
               Geplaatst  Veel plezier ermee!!
 Veel plezier ermee!! 
 .
.                                                         
 !
!