De merries zijn niet van mij, maar van mijn buurman, waar ik ze mee verzorg. Twee veulens waren dit jaar zelfs al verkocht voor ze geboren waren, maar ik ben er wel vanaf vorig jaar dekken/scannen bij betrokken geweest, dus was heel benieuwd wat er uit gekomen was

Wallona was vorig jaar drachtig van een tweeling, 1 afgeknepen, maand regumate, daarna ook nog de spanning van de keuring, maar dit meneertje wist mooi te blijven zitten en werd op 2 april geboren: Chinzano (v.Verdi)

Palona heeft al eens eerder te vroeg geveulend (dood veulen) en bij haar vind ik het iedere keer spannend of het allemaal goed gaat. 2 jaar geleden had ze een zoon van Philip (Arcona) en nu heeft ze een zoon van zijn vader Lord Z, geboren op 24 april:

In het dikke buiken topic is meegeleefd met het wachten op de dochter van Hes, 23 april werd ze dan eindelijk geboren, op een heel mooi tijdstip, kwart voor elf s avonds. Hes bleef alleen met de nageboorte lopen, dus s nachts nog erbij geweest en s ochtends weer vroeg erheen om te pellen en spoelen. Gelukkig allemaal heel goed gegaan en ze heeft er verder geen last van gehad. Hes en Frannie zijn van bokker frangelica.
Wat doe ik hier zo ineens buiten?

De volgende ochtend opgedroogd, het is toch echt een vosje

Upona was de eerste dit jaar, op 30 maart werd Chellona geboren, ook van Verdi.
Chello heeft zijn eigen topic gehad toen hij geboren was, maar is natuurlijk ontzettend veranderd in die maand tijd en hij heeft er dus een vriendinnetje bijgekregen. Of nou ja...
Hee, wie komt daar aan? Het is tante Hes met dat voskind van d'r!

Hallo, ik heb gehoord dat jij frannie heet en dat wij samen gaan spelen!

(daar dacht frannie heeeel anders over..

Nou zeg

Dan ga ik maar grasjes eten, dat is iets voor stoere grote jongens, kleine Frannies kunnen dat lekker nog niet

(hij is wel bruiner geworden inmiddels he?)
Kleine baby's worden groter en dan krijgen ze een gek rood ding om hun hoofd (Echt waar hoor, dat hoort zo, want Chello heeft er ook een

Nog even kijken of hij veranderd is (en mama ook