Vanacht is het veulentje van Saké geboren. Niemand had iets door, ze had nog niks geen hars/melk en ook haar uier had eigenlijk ook nog geen naam. Ze was die middag in de wei wel wat onrustig geweest, maar mevrouw heeft het normaal gesproken ook weleens op haar heupen
Dus eigenlijk totaal onverwacht keek opa Hekkert vanmorgen vroeg tegen 7 uur in de stal van Saké, daar stond een prachtig, droog merrieveulentje. Saké heeft de kleine dus helemaal zelf op de wereld gezet, zonder enige hulp. Ik werd gelijk gebeld en ben er natuurlijk direct heen gegaan en mijn werk afgebeld. Zodat ik de hele dag bij het veulentje kon zijn. Ze is echt prachtig en ik was erg blij met een merrieveulen. Haar naam is MW Gladdys, vader ES Proshnec v. Kubinec. Ze is kerngezond en lekker levendig. We hebben haar gelijk in de wei gezet, vanwege het warme weer. Daar natuurlijk ook een paar foto's van de kleine meid gemaakt.
Hallo allemaal

Ik ben Gladdys !

Mooie bles heb ik he?? Ben er supertrots op

Dat gekke, groene spul wat mijn moeder eet, moet ik ook maar eens proberen, ik kom er alleen niet zo makkelijk bij, hoe doet ze dat toch??

Saké trots op haar kleine

Melkbar, errug belangrijk

Poeh, van al die nieuwe indrukken word je wel moe hoor!

Ah gelukkig, mammie is dichtbij me

Ik ga er even lekker bij liggen, tot de volgende keer!!!

Wat een dotje he?
Groetjes Melina