Hallo allemaal!!
Kennen jullie deze kleine dondersteen nog

Mijn kleine Bootsie is iets minder klein aan het worden... Hierbij dan ook zijn, en die van zijn (pleeg) ''zusje'', laatste topic bij de kraamstal
Dit is meneer Boots nu
(stiekem vind ik hem een beetje een naarling als je hem vergelijk met Jillz.)

En deze dan?! nog bij haar eigen mama

Dit is Jillz net voordat ze 1 jaar werd, ookwel tank genoemd
:

En de mama + pleegmama

Ondertussen is Boots verhuist naar zijn opfokadres en staan Patty (moeder van het spul) en Jillz nog bij elkaar, ook die gaan verhuizen richting ons eigen huis
(duurt nog wel even maar goed, tot die tijd staan ze prima buiten op het land)
Genoeg geklets hierbij nog een aantal foto's van beide
Jillz

Boots

Dit was dan helaas hun laatste topic hier, maar we gaan door naar de ITP topics hoor!! Ik ben nogsteeds super trots op mijn 3 knappe kleine paardjes
Wat ben ik toch trots op mijn kleine smurfjes
Foto's van de 2 staan door elkaar dus suc6 met uit elkaar houden
maar dat moet ondertussen al iets makkelijker gaan 
Kennen jullie deze kleine dondersteen nog

Mijn kleine Bootsie is iets minder klein aan het worden... Hierbij dan ook zijn, en die van zijn (pleeg) ''zusje'', laatste topic bij de kraamstal

Dit is meneer Boots nu
(stiekem vind ik hem een beetje een naarling als je hem vergelijk met Jillz.) 
En deze dan?! nog bij haar eigen mama

Dit is Jillz net voordat ze 1 jaar werd, ookwel tank genoemd
:
En de mama + pleegmama

Ondertussen is Boots verhuist naar zijn opfokadres en staan Patty (moeder van het spul) en Jillz nog bij elkaar, ook die gaan verhuizen richting ons eigen huis
(duurt nog wel even maar goed, tot die tijd staan ze prima buiten op het land)Genoeg geklets hierbij nog een aantal foto's van beide
Jillz

Boots

Dit was dan helaas hun laatste topic hier, maar we gaan door naar de ITP topics hoor!! Ik ben nogsteeds super trots op mijn 3 knappe kleine paardjes
Wat ben ik toch trots op mijn kleine smurfjesFoto's van de 2 staan door elkaar dus suc6 met uit elkaar houden
maar dat moet ondertussen al iets makkelijker gaan 
Gelieve de foto's niet te kopiëren