Dit is Volante, dochter van Mella en Nuadhu Nuage (van bokker cp112) en ze is sinds gisteren bij ons komen wonen!
Heel veel blijdschap voor ons en Balou, na wat er afgelopen voorjaar is gebeurd.
Kort samengevat, Balou was zelf drachtig van de mooie tinkerhengst Nuadhu Nuage en is op 14 april bevallen van een merrietje Indy. Indy kon echter niet staan en ging snel achteruit. Het bleek dat ze in de baarmoeder een infectie heeft opgelopen en ik heb twee dagen later, samen met de mensen van de kliniek, waar ze op dat moment stonden, besloten haar uit haar lijden te verlossen. Ik heb het idee dat Balou vanaf de geboorte al wist dat het niet goed zat, ze heeft er ook totaal geen last van gehad om alleen weer terug naar huis te gaan.
Hier het topic van toen:
[TI] Balou x Nuadhu Nuage UPDATE : VEULEN IS OVERLEDEN
We hebben Balou laten dekken, omdat we graag een maatje voor haar erbij wilden. Aangezien dit niet gelukt is en we voorlopig niet weer opnieuw wilden dekken (ik ben wel even genezen), hebben we besloten om toch een vriendinnetje voor haar erbij te kopen

Het bazinnetje van Nuadhu Nuage gaf ons de kans om een halfzusje van Indy te kopen, hier zijn we haar heel erg dankbaar voor en als ik nu kijk naar wat er in de wei loopt, voelt het wel een klein beetje dubbel, maar we zijn echt superblij met Volante!
Het eerste moment dat de twee elkaar zagen en snuffelden was heel bijzonder, het ging gelijk goed!
Even wat rondjes gerend en daarna, zoals echte tinkers dat doen, lekker samen eten

Volante leert al veel van Balou, inclusief het hinniken als ik eraan kom

Genoeg gepraat, wat foto's van de twee!

Alles wat mijn pleegmama doet, doe ik na.

Even kriebelen!!

Leuk dat jullie even gekeken hebben!! Er komen vast nog veeeeel meer topics van dit mooie stel!