Ik plaats eigenlijk nooit meer wat op bokt maar nu mijn eigen merrie haar veulen dan heeft gekregen kon ik het niet meer laten om dit met jullie te delen

Achter mijn kleine wondertje zit weer een heel verhaal.
Zelf ben ik eigenaresse van een mooie maar kleine merrie namelijk deze dame

Dalinn is een nakomeling van Bono Lalan... dit is een hengst van een stal waar ik heb gewerkt. Bono is weer een Numero Uno en moeders vader is Hemmingway.
Komt er op neer dat er wel erg goed bloed in zit maar het zit helaas wat te ver weg. Ondanks dat heb ik m'n merrie mee genomen naar Stoeterij de Eloma hoeve in Opende om haar tijdens mijn stage te beleren. Ik heb hier 10 weken stage gelopen en had de kans om met goeie begeleiding haar te beleren en heb dit natuurlijk gedaan!
Tijdens het beleren bleek ze toch erg braaf te zijn en met sprongen vooruit te gaan. Het springen ging haar erg makkelijk af wat indruk wekte van m'n stage baas.
Na wat auhoeren over het idee dat ik er een hengst op moest zetten en we aan het 'leren' waren hoe je een juiste hengst op een merrie zette kwam het idee om mijn merrie te dekken en welke er dan op zou moeten. ( om het te 'leren' he
) dit ging verder, en verder en werd serieus. Een goeie hengst zou zijn eigen Ericson (V. Padinus ) zijn en was eigenlijk wel een heel mooi experiment. Ik zij dat ik het alleen niet zo 1,2,3 kon betalen om als 'experiment' mijn merrie te laten dekken. praten praten praten en daar kwam het idee van om er voor te werken. Na eventjes na te denken was dit toch een goed idee en ging het dan eigenlijk gebeuren en zou mijn merrie gedekt worden door Ericson (V. Padinus) Die avond hebben we meteen de dierenarts er bij gehaald en hij zou de volgende dag moeten worden geinsemineerd
Papa
Ericson (Padinus X Iroko)

Niet de allermooiste foto maar die heb ik niet
Na 11 maand wachten, en wachten, en nog meer wachten..............
Is op 28 mei dan eindelijk mijn eigen mooie merrie veulen van Ericson geboren
Ik werd gebeld in de klas en kreeg via Whatsapp 2 foto's toegestuurd en was zo blij en gelukkig dat ik het niet droog meer heb kunnen houden
Die middag ben ik er meteen heen gegaan en vond ik mijn merrie in de stal met haar prachtige veulen Infinity

Hier was ze 2 dagen oud en stond ze nog in de stal

Hier was ze 10 dagen oud en de eerste dag thuis

en ik zit nog steeeeeds op m'n roze wolk
Infinity doet het nu erg goed, zal binnenkort weer m'n camera meenemen want ze is alweer erg gegroeid
Bedankt voor het kijken
Liefs Margriet