De titel is een beetje een verwijzing naar mijn vorige topic HELLUP, KRIJG ONVERWACHTS EEN CADEAUTJE VAN AMBER, die helaas door een aantal bokkers op een dwaalspoor is gebracht en uiteindelijk gesloten is.
Dit is Vienna, ze is zaterdag 6-4-13 geboren om ongeveer twee uur 's nachts. Uitgebreider verslag hiervan staat in mijn profiel.
Met moeder en dochter gaat het goed, Vienna bewijst al erg dat ze een donderstraal kan zijn en moeders een hartverzakkingen kan geven door als een dolle door de bak te gaan crossen

Ik hoop dat deze topic mij nog wat handige tips kan opleveren wat betreft de opvoeding en het straks laten wennen dat moeder en dochter elkaar een uurtje niet zullen zien.
Naast de handige tips wil ik graag ervaringen met elkaar delen hoe je in bepaalde situaties moet handelen.
Nu hoop ik dat dit topic vriendelijk met elkaar om gegaan kan worden en als je kritiek hebt dit onderbouwd met een gegronde reden. Let daarbij ook op hoe je de boodschap overbrengt, ik heb namelijk niet zin in nog een reltopic.