Wat een dotje!!! Hier kun je er wel een paar van in de woonkamer hebben om lekker tegenaan te kruipen! Wat een schatje en die gekke bek staat haar te GEK! Kunnen ze toch heerlijk charmant kijken...
wat een geniaal beesje Eigenlijk wil ik graag langskomen haha, maar ben bang dat het em niet meer gaat worden als ik wel naar Colorado ga dan is mijn geldboom dood
HCRanch
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-12 23:02
dank jullie voor je reacties. We zijn uiteraard dol op haar en ze is een echte knuffel kont ( letterlijk want op haar kontje kriebelen vind ze heerlijk )
Oww wat een dotje... maarre HC 1 foto ? Je hebt er vast wel meer...
Heb natuurlijk je andere topic ook gezien. en ik blijf het een wonderlijk beeld vinden. Echt prachtig!
Is mama weer drachtig, of heb je andere merries drachtig voor volgend jaar??
murness
Geplaatst: 25-06-12 14:49
Wat een schatje .
Ik heb een rare vraag, maar zou een Curly minder last hebben van zomereczeem door hun gekrulde vacht? Omdat mugjes door de krulletjes niet op de huid kunnen prikken? Geen idee hoor, kwam zomaar in me op.
HCRanch
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-12 14:49
Onze Diva Faith. Ze begint haar veulen haar kwijt te raken en er komt een mooie donkere Grulla kleur onderuit.
HEY Pap wat zit er in die bak??
Nah toch maar bij mama drinken. Maar jemig wat groeit ze hard zeg lange stelten net als haar vader.
Als het goed is , is moeders weer drachtig. Wij laten de hengst een paar maanden in het land bij de merries en dan zien we wel of ze drachtig zijn of niet. Na een paar maanden laat ik ze wel opvoelen om te kijken of hun voeding moet worden aangepast ed. Er lopen nu 4 merries bij hem inclusief een klein Grulla bont ponietje. Ik wil het ras eigenlijk puur houden en ik fok niet met andere rassen. Maar er zijn zoveel kindertjes met allergieen dat ik toch overstag ben begaan en probeer een hypoallergeen ponietjes te krijgen voor de kinderen.
HCRanch
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-12 14:55
Dit is onze nieuwste aanwinst. 6 jarige Curly Buckskin merrie. Ook zij is nu gedekt door onze zwarte hengst. Hoop dat ze drachtig is, ze zijn erg verliefd in ieder geval