Achteraf gezien was dit prima, want hij kon niet direct snel weer terug en was er wel wat van geschrokken. Hij had het besef dat hij dat maar beter niet kon doen, en heeft daarna ook gewoon keurig braaf op de vrachtwagen gestaan.

Op de keuring aangekomen even gemeld, en rustig ze klaargemaakt om de ring in te gaan. Pepa was al vroeg aan de beurt, op zich wel fijn, want de tijd hoe laat hij er moest zijn was daardoor goed in te schatten.
Jennyk was ook gekomen om hem aan te moedigen, erg gezellig ook. Aan de ring vroeg ze me mijn fototoestel, maar oepsie, vergeten.

Godzijdank was Starlet er ook als fotograaf, en deze foto's zijn dan ook met dank aan Starlet. Eigenlijk stond ze in de andere ringen te fotograferen, maar aangezien er een fikse scheut forestbloed in Pepa zit (Bovenheigraaf's Camillo x Kantje's Ronaldo x Sonny af Hojmark) en Starlet foresterminded is, hebben we gelukkig nog een aantal mooie foto's.

Opstellen voor de jury, en als stoere hengst roep je dan naar de merries.

Rondstappen

Ronddraven, helaas een galopje hier, maar wel een mooi gesprongen galopje.

En nog even laten zien hoe het wel moet

Uiteindelijk resulteerde dit in een koppositie en een 1ste premie!

Toen begon het lange wachten tot de kampioenskeuring, gelukkig wel met een lekker zonnetje.
In de kampioenskeuring liet hij zich nog beter zien en ik vond hem echt de beste, helaas dacht de jury daar anders over.

Geen foto's hier meer van, maar ik ben beretrots op mijn kanjer.